ملاقات با 570 ایثارگر در بوئین زهرا

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا با 570 خانواده شاهد و ایثارگر ملاقات کردند.

ملاقات با 570 ایثارگر در بوئین زهرا

به گزارش خبرنگاران قزوین؛ مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا با 570 خانواده شاهد و ایثارگر این شهرستان طی یک سال گذشته ملاقات کردند.

از این آمار 61 مورد با همسران شهدا، 28 مورد با فرزندان شهدا و یکصد و 64 مورد با والدین شهدا و 317 مورد با جانبازان و آزادگان بوده است.

مسئولان و کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران با توجه به پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت پروتکل های بهداشتی به درب منازل جامعه هدف مراجعه نموده و ضمن اهدای بسته های بهداشتی، جویای احوال آنها شدند.

این ملاقاتها در قالب طرح سپاس، ملاقات با خانواده های شهدا و ایثارگران صورت گرفته و یکی از مهمترین برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا است.

تجلیل و تکریم، برقراری ارتباط عاطفی، احصا و پیگیری جهت برطرف مسائل و تسهیل خدمات دهی به جامعه ایثارگران از جمله اهداف اجرای طرح یاد شده است.

مسئولان بنیاد در انجام ملاقاتهای فوق از مشارکت مدیران دستگاه های اجرایی و معتمدین مشخص بهره می برند تا بتوانند با تعداد بیشتری از جامعه ایثارگران ملاقات نمایند.

ملاقات با جامعه ایثارگران فرصتی برای مسئولان بنیاد و دیگر دستگاه های اجرایی در جهت خدمت کردن به خانواده های شهدا و ایثارگران است تا بتوانند ذره ای از جانفشانی های آنها را جبران نمایند.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 893

به "ملاقات با 570 ایثارگر در بوئین زهرا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملاقات با 570 ایثارگر در بوئین زهرا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید