ستاد انتخاباتی ترامپ بار دیگر به دیوان عالی آمریکا شکایت می نماید

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ اعلام نموده است که بار دیگر از دیوان عالی ایالات متحده خواهد خواست تا نتایج انتخابات ریاست جمهوری 3 نوامبر را ابطال و نتایج را به نفع ترامپ تغییر دهد.

ستاد انتخاباتی ترامپ بار دیگر به دیوان عالی آمریکا شکایت می نماید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به عنوان آخرین کوشش برای تغییر نتایج انتخابات جنجالی نوامبر میخواهد تا بار دیگر از دیوان عالی ایالات متحده درخواست کند تا نتایج انتخابات ریاست جمهوری را ابطال نموده و به نفع ترامپ رای دهد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

بر اساس این گزارش، ترامپ تا به امروز حاضر به پذیرش شکست در انتخابات نشده و پیروزی جو بایدن را به رسمیت نشناخته است.

در بیانیه ستاد انتخاباتی رئیس جمهور آمریکا، رودی جولیانی وکیل ترامپ گفته است که ستاد انتخاباتی ما درخواست و شکایت دیگری را تنظیم نموده و از دیوان عالی خواسته است تا در 3 حکم صادر شده توسط دادگاه ایالت پنسیلوایا تجدیدنظر کند.

جولیانی اضافه نمود: ستاد انتخابات ترامپ به دنبال بازنگری در تصمیمات و آراء صادر شده از سوی دادگاه پنسیلوانیا است، احکامی که در مورد تقلب و کلاهبرداری در رای گیری پستی صادر شده است.

ایالت پنسیلوانیا 20 رای الکترال داشته و بایدن توانسته است با 80 هزار رای اختلاف در این ایالت پیروز گردد.

دیوان عالی آمریکا پیش از این 11 دسامبر شکایت مطرح شده از سوی ایالت تگزاس و بعضی ایالت های دیگر حامی ترامپ را برای ابطال نتایج آرا در 4 ایالت از جمله پنسیلوانیا رد نموده است.

چند سناتور ارشد جمهوریخواه از جمله میچ مک کانل رهبر اکثریت سنای آمریکا نیز پس از اعلام پیروزی جو بایدن از سوی کالج الکترال، رسما وی را به عنوان رئیس جمهور منتخب این کشور به رسمیت شناخته اند. سناتورهای جمهوریخواه با ایده رد نتایج اعلام شده از سوی کالج الکترال در کنگره مخالفت نموده اند.

بایدن با کسب 306 رای الکترال در برابر 232 رای ترامپ رسما به عنوان رئیس جمهور منتخب آمریکا معرفی شده و قرار است از 20 ژانویه 2021 میلادی رسما قدرت را در دست بگیرد. تعداد آراء مردمی بایدن بیش از 7 میلیون بیشتر از ترامپ بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 703

به "ستاد انتخاباتی ترامپ بار دیگر به دیوان عالی آمریکا شکایت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد انتخاباتی ترامپ بار دیگر به دیوان عالی آمریکا شکایت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید