علی کریمی هم در انتخاب من تاثیرگذار بود، هر مسابقه یک فینال است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران، علی کریمی هافبک سابق استقلال که این فصل به تیم القطر پیوسته است، در نشست خبری پیش از بازی این تیم مقابل العربی حاضر شد.

علی کریمی هم در انتخاب من تاثیرگذار بود، هر مسابقه یک فینال است

وی گفت: در ابتدا باید بگویم از حضور در باشگاه قطر بسیار خوشحالم. سعی می کنم با کار تیمی و همکاری دیگر بازیکنان و کادر فنی به چیزهای جدیدی دست پیدا کنم.

کریمی اضافه نمود: هر مسابقه را یک فینال می دانم که برای رسیدن به نتیجه مثبت احتیاج به مبارزه داریم زیرا تمام مسابقات مهم هستند. با سایر اعضای تیم نهایت کوشش خود را برای کسب نتایج مطلوب به کار می بریم.

هافبک ایرانی تیم القطر در مورد جو تمرین این تیم توضیح داد: ابتدا با قطر تمرین کردم و سپس به اردوی تیم ملی ایران رفتم. دوباره تمریناتم را از سر گرفتم. به طور کلی جو بسیار مثبت است و در این تیم راحت هستم. فقط به وقت بیشتری برای شناخت همدیگر احتیاج داریم تا در جایگاهی که شایسته اش هستیم، قرار بگیریم.

کریمی در سرانجام تاکید نمود که پیش از او تعدادی از بازیکنان عظیم ایرانی و ملیت های دیگر در تیم قطر بوده اند؛ مثل علی کریمی (بازیکن سابق پرسپولیس) و این موضوع باعث مثبت شدن تصورش از این تیم تاریخی شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 دی 1399 بروزرسانی: 5 دی 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 639

به "علی کریمی هم در انتخاب من تاثیرگذار بود، هر مسابقه یک فینال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی کریمی هم در انتخاب من تاثیرگذار بود، هر مسابقه یک فینال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید