عکاسی به یاری هوش مصنوعی در پرچمدار بعدی گوگل!

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، دیجیاتو نوشت: انتظار می رود پیکسل 8 به ترفندهای نو عکاسی به وسیله دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز گردد.

عکاسی به یاری هوش مصنوعی در پرچمدار بعدی گوگل!

گوگل ظاهراً میخواهد نسل نو گوشی های هوشمند پیکسل 8 را با قابلیت های نوی به بازار عرضه کند. انتظار می رود پیکسل 8 به ترفندهای نو عکاسی به وسیله دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی مجهز گردد.

نظرسنجی نو صورت گرفته در Pixel Superfans نشان می دهد که ترفندهای مبتنی بر هوش مصنوعی احتمالاً هم زمان با معرفی نسل نو گوشی های هوشمند پیکسل، یعنی پیکسل 8 در دسترس کاربران قرار می گیرد.

سری پیکسل 8 گوگل ظاهراً با ترفندهای دوربین مبتنی بر هوش مصنوعی از راه می رسند

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه سری پیکسل 8، خبرهای مختلفی در خصوص گوشی های هوشمند نسل نو گوگل منتشر می گردد. اطلاعات منتشرشده مربوط به یک نظرسنجی نو نشان می دهد ظاهراً موبایل های نو گوگل به ترفندهای دوربین هوش مصنوعی مجهز می شوند. ازجمله این ترفندها یک ابزار ویرایشگر Magic Audio است که پیش تر اطلاعاتی در خصوص آن منتشر شده بود.

این احتمال وجود دارد که قابلیت های ویرایشگر جادویی پیشرفته تر مبتنی بر هوش مصنوعی، هم زمان با رونمایی گوشی های این سری در دسترس کاربران قرار گیرد.

پیش از فرارسیدن موعد رونمایی گوشی های هوشمند پیکسل 8، یکی از منابع مطلع بازار در X (توییتر سابق) پست های مختلفی در خصوص نسل نو گوشی های هوشمند گوگل منتشر نموده است. این منبع مطلع می گوید کاربران ممکن است با سناریوهای مختلفی در خصوص سری پیکسل 8 روبرو شوند.

یکی از این سناریوها مجهزشدن موبایل های نو گوگل به ابزاری به نام Audio Magic Eraser است که احتمالاً هم زمان با رونمایی از نسل نو موبایل های گوگل در دسترس قرار می گیرد. این منبع مطلع اطلاعاتی در خصوص نحوه عملکرد این قابلیت نو نیز به اشتراک گذاشته است. کاربران با یاری این ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی می توانند نویز ویدیوها را به صورت شگفت انگیزی حذف نمایند. بعلاوه می توانند بعضی صداها را تقویت نموده و صداهای نویز پس زمینه را به حداقل برسانند.

درنهایت باید دید گوگل سری پیکسل 8 را با چه مشخصاتی در دسترس کاربران قرار می دهد. آنچه به نظر می رسد، این است که گوگل ظاهراً میخواهد قابلیت هایی مبتنی بر هوش مصنوعی را به موبایل های نو خود اضافه کند.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 7 شهریور 1402 بروزرسانی: 7 شهریور 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1581

به "عکاسی به یاری هوش مصنوعی در پرچمدار بعدی گوگل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاسی به یاری هوش مصنوعی در پرچمدار بعدی گوگل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید