قیمت ساینا S، اختلاف قیمت کارخانه و بازار

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران، قیمت ساینا S این روزها تغییر چندانی نکرده است. این خودرو در سایت های اعلام قیمت خودرو حدود 204 تا 206 میلیون تومان قیمت دارد.

قیمت ساینا S، اختلاف قیمت کارخانه و بازار

آخرین قیمت کارخانه ای ساینا S نیز 169 میلیون و 44 هزار تومان اعلام شده. این به معنای تفاوت، حدود 35 میلیون تومانی بین کارخانه و بازار است.

ویژگی های فنی

ساینا S (اس)، پنجمین خودرویی است که بعد از مدل های SX، EX، اتوماتیک و پلاس با این نام به بازار عرضه می گردد. اولین مدل ساینا در سال 95 معرفی گردید و چهار سال بعد اولین فیس لیفت آن با نام ساینا S رونمایی شد.

هر چند ظاهر خودرو تازه تفاوت هایی با مدل معمولی دارد اما مشخصات فنی آن تغییر چندانی نداشته و فقط با اضافه کردن دریچه گاز برقی، توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را دریافت کند.

ساینا S دارای مشخصات فنی یکسانی با مدل های قبلی و همین طور کوییک S است. البته با اضافه کردن دریچه گاز برقی، این خودرو توانسته استاندارد آلایندگی یورو 5 را کسب کند.

همین طور با اصلاح سیستم برق، امکان نصب آپشن های مختلفی فراهم شده اما گروه خودروسازی سایپا به علت افزایش قیمت از خیر امکانات تازه برای ساینا گذشته است.

طراحی ظاهری

ساینا S از نظر ظاهری خودرو کاملا تازهی نیست و در اصل فیس لیفت ساینا EX و SX محسوب می گردد که باعث شده این سدان کوچک ظاهر بهتری نسبت به مدل اولیه پیدا کند.

جلوپنجره با طرح لانه زنبوری و نوار کرومی که دور آن را گرفته، به همراه سپر دو رنگ و گرافیک تازه چراغ ها، به روزرسانی های جلو ساینا S هستند و چراغ های روز در کنار مه شکن ها قرار گرفته است.

نمای جانبی فیس لیفت ساینا هیچ فرقی با تیپ ها و مدل های قبلی نداشته و همان ظاهر را حفظ نموده است.

بیشترین تغییرات در بخش عقب ساینا S دیده می گردد. صندوق عقب، چراغ ها و سپر از نو طراحی شده تا بتوانند عرض خودرو را پوشش دهند. با این حال، طراحی تازه کمی ناملموس است و دیفیوزر عقب نیز چندان با قیمت مالی این سدان کوچک همخوانی ندارد (خودرو45).

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو خبرنگاران بخوانید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 فروردین 1401 بروزرسانی: 28 فروردین 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1311

به "قیمت ساینا S، اختلاف قیمت کارخانه و بازار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت ساینا S، اختلاف قیمت کارخانه و بازار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید