تور سریلانکا ارزان: معرفی هتل 4 ستاره سوپون آرکید رزیدنسی در کلمبو

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو | Supun Arcade Residency

این اقامتگاه 4 ستاره یعنی هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو در محله Wellawatte کلمبو واقع شده است که از مجستیک سیتی و بنای آسوکارامایا تنها 3 کیلومتر فاصله دارد. بعضی از امکانات این هتل شامل استخر، رستوران و تراسی در پشت بام می باشد. خبرنگاران در ادامه برایتان ویژگی های رفاهی، خدماتی و تفریحی هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو Supun Arcade Residency به همراه فاصله آن را تا جاذبه های شهر معرفی نموده است. با ما همراه باشید.

تور سریلانکا ارزان: معرفی هتل 4 ستاره سوپون آرکید رزیدنسی در کلمبو

از سفر با تور سریلانکا ارزان به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا سریلانکا دیدن کنید.

خدمات رفاهی هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو

بعضی از خدمات مهمی که در در هتل به شما ارائه می شوند عبارتند از: جوابدهی 24 ساعته کارمندان پذیرش اتاق ها، نگهبان، انبار چمدان، فروشگاه کوچک خوراکی و ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا. در این هتل یک پارکینگ امن وجود دارد که رایگان است و برای استفاده از آن احتیاجی به رزرو ندارید.

اینترنت رایگان در تمام محوطه ها وجود داشته و برای دسترسی به آن احتیاجی به پرداخت هزینه مجزایی نیست. سرویس نظافت روزانه به وسیله کارکنان هتل انجام می گردد. ورود حیوانات خانگی به این هتل مجاز نیست.

کارکنان هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو به زبان های مختلفی از جمله چینی، عربی و انگلیسی صحبت می نمایند. ساعت ورود به هتل 14:00 و آخرین ساعت خروج 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو

در این هتل یک استخر روباز هیجان انگیز وجود دارد که دید خوبی به دریا و منظره ها اطراف به شما ارائه می دهد. شما مهمانان می توانید در لابی، روزنامه رایگانی مطالعه کنید. تورهای مختلفی در این هتل به اجرا گذاشته می گردد که استفاده از آن ها خالی از لطف نیست. رستوران هتل هم جای خوبی برای صرف وعده های غذایی است.

امکانات اتاق های هتل

در اتاق های هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو اقامت بسیار راحتی خواهید داشت. زمانی که وارد اتاق می شوید، هوای داخل آن بسیار دلچسب می باشد و این موضوع به علت تهویه مطبوعی است که در اتاق ها کار گذشته شده است و علاوه بر آن، یک پنکه سقفی هم مشاهده می گردد. در تمام اتاق ها و سوئیت ها، یک آشپزخانه کوچک قرار گفته است. شما می توانید از این آشپزخانه برای پخت و پز یا گرم کردن غذای خود بهره ببرید زیرا لوازم کاملی مانند مایکروویو، گاز و یخچال در آن قرار گرفته است.

اتاق ها دارای بخش نشیمن جدا هستند که در صورت تمایل پیشنهاد می گردد که از تلویزیون این بخش استفاده نموده و شبکه های جهانی را تماشا کنید. البته دستگاه پخش DVD هم در اینجا دیده می گردد و برای تماشا فیلم های روز بسیار مناسب است. در سرویس بهداشتی و حمام اتاق ها، کلیه لوازم بهداشتی-آرایشی مورد احتیاج شما موجود می باشد که از جمله آن ها می توان به سشوار، حوله، صابون، شامپو و … اشاره نمود.

در بیشتر اتاق های هتل، شما مجاز هستید که سیگار بکشید اما برای مطمئن شدن از این موضوع، بهتر است در هنگام تحویل اتاق، از کارمندان پذیرش سوال فرمایید. از دیگر لوازم داخل اتاق ها، دستگاه قهوه/چای ساز، بطری های آب معدنی رایگان، گاوصندوق کوچک و لوازم اتوکشی است.

انواع اتاق های هتل

  • آپارتمان 1 خوابه: مساحت این آپارتمان ها 121 متر مربع است. یک تخت دونفره در آن ها وجود دارد و نمای پنجره آن ها رو به شهر می باشد. این آپارتمان ها تا 2 دونفر را در خود جای می دهند.
  • آپارتمان 2 خوابه: این آپارتمان ها 142 متر مربع مساحت و 2 تخت دو نفره دارند. دید آن ها رو به شهر است. تعداد نفراتی که در این آپارتمان می توانند اقامت داشته باشند، 4 نفر است.
  • آپارتمان 3 خوابه: فضای آن ها 160 متر مربع است که دارای 2 تخت دونفره معمولی و 1 تخت دونفره کینگ است. تا 6 نفر می توانند در این آپارتمان سفرشان را سپری نمایند.

فاصله هتل با جاذبه های کلمبو

  • ایستگاه قطار بامبالاپیتیا: 2 کیلومتر با شما فاصله دارد که با 30 دقیقه پیاده روی به آنجا خواهید رسید. تاکسی هم در زمان کمتری یعنی 6 دقیقه ای شما را می رساند.
  • مرکز خرید مجستیک سیتی: 3 کیلومتر با شما فاصله دارد که حدودا 30 دقیقه بعد اگر پیاده بروید و 7 دقیقه بعد اگر تاکسی را ترجیح می دهید، به آنجا می رسید.
  • باغ ملی جانورشناسی سریلانکا: حدود 2.4 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 12 دقیقه ای به آنجا خواهید رسید. پیاده هم 40 دقیقه در راه خواهید بود.
  • باغ وحش دهیوالا: تا این باغ وحش، 2.5 کیلومتر فاصله دارید. پیاده روی 40 دقیقه و به وسیله تاکسی 12 دقیقه طول می کشد.
  • گالری برفوت: 5 کیلومتر با این جاذبه فاصله دارید که پیاده روی به آنجا 35 دقیقه و تاکسی سواری 8 دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید لاکسالا: 6 کیلومتر تا این فروشگاه فاصله است که 40 دقیقه، پیاده روی به آنجا زمان خواهد برد. تاکسی شما را 12 دقیقه ای می رساند.
  • مرکز خرید آرکید ایندیپندنس: 2 کیلومتر مسافت آن را از هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو می توانید با تاکسی طی 16 دقیقه طی کنید. پیاده روی هم گزینه طولانی تری است که حدود 50 دقیقه طول می کشد.
  • کلمبو تاون هال: 6 کیلومتر مسافت آن را می توانید طی 16 دقیقه با تاکسی طی کنید.
  • مرکز تجارت جهانی کلمبو: 7 کیلومتر است که با تاکسی، 18 دقیقه بعد به آنجا خواهید رسید.
  • برج ساعت خان: 7 کیلومتر است که تاکسی شما را 22 دقیقه ای می رساند.
  • ورزشگاه آر پرِماداسا: از این ورزشگاه 7.3 کیلومتر دورتر هستید که تاکسی 33 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • دریاچه بیرا: حدودا 7 کیلومتر از هتل دورتر است که با تاکسی 25 دقیقه طول خواهد کشید.
  • موزه کلمبو داچ: 8 کیلومتر با هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو فاصله دارد که با تاکسی 30 دقیقه ای به آنجا می رسید.
  • مسجد جامع الفار: 6 کیلومتر از شما فاصله دارد که با تاکسی 30 دقیقه در راه خواهید بود.
  • فانوس دریایی کلمبو: این فانوس دریایی محبوب 10 کیلومتر با شما فاصله دارد که با 26 دقیقه تاکسی روی به آن خواهید رسید.
  • بندر کلمبو: 10 کیلومتر هم با این بندر فاصله دارید که این جهت به وسیله تاکسی، 40 دقیقه طول می کشد.
  • فرودگاه بین المللی بندرانایک: حدود 33 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 1 ساعته به آنجا خواهید رسید.

موقعیت هتل سوپون آرکید رزیدنسی کلمبو

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

سریلانکا، کلمبو 06000، ولاواته، جاده گاله

56, Galle Road, Wellawatte, 06000 Colombo, Sri Lanka

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 16 بهمن 1400 بروزرسانی: 16 بهمن 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1246

به "تور سریلانکا ارزان: معرفی هتل 4 ستاره سوپون آرکید رزیدنسی در کلمبو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور سریلانکا ارزان: معرفی هتل 4 ستاره سوپون آرکید رزیدنسی در کلمبو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید