جاهای دیدنی توکیو

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، توکیو یکی از مجذوب کننده ترین شهرهای شرق آسیا و حتی دنیاست. جاهای تماشای توکیو شامل بناهای تاریخی، موزه های منحصر به فرد، آسمان خراش های شگفت انگیز، پارک های زیبا و مراکز خرید و رستوران های لوکس است. اگر برای اولین بار است که تصمیم می گیرد به این شهر سفر کنید، حتما در خصوص اینکه از کدام مکان گردشگری آن تماشا کنید، دچار تردید می شوید. به هر حال در این شهر بیش از صدها جاذبه توریستی وجود دارد دارد که برای بازدید از همه آن ها، به زمان زیادی احتیاج دارید. اگر می خواهید با برترین جاهای تماشای توکیو آشنا شوید، این مطلب را تا سرانجام دنبال کنید.

جاهای دیدنی توکیو

آنچه در این مطلب می خوانید

  • برج توکیو در صدر جاهای تماشای توکیو
  • معبد سنجوگاهارا
  • قلعه امپراتوری توکیو و تماشای محوطه داخلی آن
  • پارک ملی شینجوکو
  • معبد سنت نکا
  • شهر اکیهابارا
  • پارک گیبلی
  • معبد آساکوسا
  • شهر اودیبارا در توکیو
  • بازار تسوکیجی برای خرید سوغات از توکیو
  • موزه ملی طبیعت و علوم
  • موزه هنر ملی توکیو
  • معبد میجی توکیو
  • مرکز تجاری اوموتسوکو
  • تئاتر کبوکی-زاکا
  • پارک اونو اونشی
  • جاهای تماشای توکیو و بازدید از پارک شیبرویا
  • سخن آخر
  • سوالات متداول

برج توکیو در صدر جاهای تماشای توکیو

برج توکیو یکی از جاهای تماشای توکیو است. مردم ژاپن و حتی مردم دنیا، شهر توکیو را با برج اسکای تری می شناسند و اکنو نماد این شهر است و نقطه عطفی در این شهر محسوب می شود. این برج مخابراتی و گردشگری در پارک شیبا قرار گرفته است و ارتفاع آن به 634 متر می رسد. این برج بلندترین بنا در ژاپن و دومین برج بلند در دنیا (بعد از الخلیفه امارات) محسوب می شود. این برج در سال 2012 راه اندازی شد که قبل از آن یک برج با ارتفاع 332.9 متر به عنوان نماد توکیو شناخته شده بود.

برج اسکای تری، دو تراس دارد که بازتماشامایندگان می توانند با تهیه بلیط به این قسمت بروند و نمای پانورامای شهر ژاپن را تماشا نمایند. اینجا محلی برای عکاسی است و شما از 8 صبح تا 22 شب فرصت دارید از آن تماشا کنید.

این برج در محله آساکوسا قرار گرفته است که به رودخانه سومیدا نزدیک است. شما می توانید به وسیله مترو به این برج بروید. برای این کار به ایستگاه متروی اسکای تری توکیو یا ناریهیراباشی (Narihirabashi Station) بروید و در خط متروی کیسی اوشیاگ (Keisei Oshiage) پیاده شوید. سپس ادامه راه را پیاده روی کنید.

معبد سنجوگاهارا

یکی دیگر از جاهای تماشای توکیو یک معبد تاریخی است که در منطقه میناتو قرار گرفته است. تاریخچه ساخت این معبد به سال 1702 میلادی برمی شود. آنچه باعث مجذوب کنندهیت معبد سنجوگاهارا شده، قرار گرفتن آن در ارتفاع 1400 متری از سطح دریا و در نزدیکی مرداب سنجوگاهاراست. این معبد در نزدیکی دریاچه چوزنجی و یوموتو اونسن قرار گرفته است و باعث افزایش تعداد گردشگر های این معبد تاریخی شده است.

بعلاوه پارک ملی نیککو نیز در نزدیکی معبد سنجوگاهارا قرار گرفته است که بعد از یک پیاده روی، می توانید از این معبد هم تماشا کنید. اگر در فصل پاییز به تماشا این مکان تاریخی و مذهبی بروید، قطعا با چشم انداز های زیبایی از درختان زرد و نارنجی روبرو می شوید.

سنجوگاهارا در طول زمستان نیز با چند سانتیمتر برف پوشانده می شود که پیاده روی را کمی سخت می نماید.

شما می توانید در زمستان ها، در این نزدیکی معبد سنجوگاهارا، اسکی بازی کنید. این معبد به علت رویش گل های آزالیا در فصل بهار فوق العاده زیبا می شود و گردشگران زیادی دارد.

قلعه امپراتوری توکیو و تماشای محوطه داخلی آن

کاخ امپراتوری فعلی توکیو در قلعه ادو قرار گرفته است و از دیگر جاهای تماشای توکیو است. اینجا یک پارک بزرگ است که با خندق ها و دیوارهای سنگی بزرگ احاطه شده است. برای رفتن به حیاط داخلی قلعه امپراتوری توکیو باید به ایستگاه مترو بروید. گفته می شود این قلعه در گذشته محل امپراتورهای بزرگ ژاپن بوده است که از سال 1603 تا 1867 بر ژاپن حکومت می کردند. اگرچه مدتی بعد این حکومت سرنگون شد، اما در سال 1888، ساخت قلعه امپراتوری تکمیل شد.

این کاخ در دوره جنگ دنیای دوم ویران شده بود که به وسیله حکومت ژاپن دوباره بازسازی شد. شما می توانید به میدان Kokyo Gaien بروید و کاخ را از روبرو مشاهده کنید. دو پل در ورودی کاخ قرار گرفته است که محوطه داخلی قلعه امپراتوری را تشکیل می دهند. یکی از این پل ها سنگی و دیگری چوبی است که می توانید از آن ها تماشا کنید.

اما محوطه داخلی کاخ امپراتوری برای عموم باز نیست و فقط در 2 ژانویه هر سال (به مناسبت تبریک سال نو) و 23 فوریه (به مناسبت تولد امپراتور ژاپن) باز می شود و می توانید از محوطه داخلی کاخ تماشا کنید. این جاذبه گردشگری توکیو در منطقه مارونوشی قرار گرفته است.

پارک ملی شینجوکو

یکی دیگر از جاهای تماشای توکیو به شمار می رود که در قرن 17 ساخته شده است. این پارک به مدت دو قرن (از 17 تا 19 میلادی) محل سکونت خانواده امپراتوری ژاپن بوده است. اما در حال حاضر یک باغ ملی است که در سال 1949 برای بازدید عموم افتتاح شد و به عنوان یکی از زیباترین باغ های ژاپن محسوب می شود.

جالب است بدانید در پارک ملی شینجوکو سه نوع باغ سنتی (فرانسوی، انگلیسی و ژاپنی) با هم ترکیب شده است. اگر به تماشای شکوفه های گیلاس در بهار علاقه زیادی دارید، می توانید به تماشای این باغ بروید. در اینجا بیش از 1500 درخت گیلاس، سرو، درختان لالا و سروهای هیمالیا نگهداری می شود.

باغ شینجوکو در ترکیه بیشتر در فصل بهار و پاییز هوادار دارد. وقتی برگ ها به رنگ زرشکی و طلایی (در پاییز) تغییر رنگ می دهند، محوطه باغ فوق العاده زیبا و تماشای می شود. در این پارک آلاچیق های زیادی هم وجود دارد که بتوانید بعد از پیاده روی در آنجا استراحت کنید.

معبد سنت نکا

هنگام سفر به ژاپن معبد سنت نکا که یکی دیگر از جاهای تماشای توکیو است را از یاد نبرید. این معبد که به عنوان سنسوجی و آساکوسا کانون هم شناخته شده است، یک معبد بودایی در منطقه آساکوساست. این مکان یکی از رنگارنگ ترین و محبوب ترین معابد تاریخی در کشور ژاپن است که هر سال گردشگران زیادی را به سمت خود جذب می نماید.

طبق افسانه های مردم توکیو، در سال 628 دو برابر مجسمه ای از الهه رحمت را از رودخانه سومیدا می گیرند و با وجودی که دوباره مجسمه را به رودخانه می اندازند، اما مجسمه به سمت آن ها برمی شود. در نتیجه سنسوجی، در همان نزدیکی برای الهه Kannon یک معبد می سازد و در سال 645 کار ساخت آن تمام می شود.

برای ورود به این معبد باید از دروازه تندر (Kaminarimon) وارد شوید و سپس از دروازه بیرونی معبد Sensoji از آن خارج شوید. در نزدیکی این معبد چندین فروشگاه وجود دارد که سوغاتی های ژاپنی از جمله یوکاتا، فن های تاشو، تنقلات و شیرینی های محلی را به گردشگر ها می فروشند.

مشاهده قیمت

شهر اکیهابارا

بسیاری از مردم ژاپن به شهر اکیهابارا به اختصار Akiba (اکیبا) می گویند. این محله در بین مردم توکیو محبوبیت زیادی دارد و یک خیابان پر از کافه، بار، رستوران، فروشگاه های مختلف در اینجا فعالیت دارد. اگر می خواهید از فروشگاه های لوازم الکترونیکی ژاپن تماشا کنید و یا به پاساژهای شهر توکیو سر بزنید، شهر اکیهابارا برترین جایی است که می توانیم پیشنهاد دهیم

آکیهابارا در مرکز توکیو قرار گرفته است و بخشی از منطقه چیودا کو است. یک ایستگاه قطار هم با همین نام در نزدیکی شهر وجود دارد که شما می توانید از مرکز شهر توکیو تا اکیبا را با مترو طی کنید.

این شهر شلوغ چیزی شبیه رویاست که می توانید ساختمان های بلوکی رنگی، پاساژهای لوکس، سالن های پاچینکو و فروشگاه های مختلف را مشاهده می کنید. این شهر در زمان عصر بسیار شلوغ و پرترافیک است و بهتر است در زمان صبح از آن تماشا کنید.

پارک گیبلی

یکی دیگر از برترین جاهای تماشای توکیو پارک گیبلی نام دارد. برخلاف سایر پارک ها، در اینجا قرار نیست سوار تجهیزات بازی شوید، بلکه موضوع اصلی پارک گیبلی در خصوص فیلم های انیمیشن محبوب استودیو گیبلی است. این پارک در سال 2022 راه اندازی شد و به شما اجازه می دهد در دنیای فانتزی و فیلم های مختلف گیبلی جستجو کنید.

اگر می خواهید از منطقه ها خاص پارک گیبلی تماشا کنید، باید بلیط آن را خیلی زود رزرو کنید. این پارک از سه بخش تشکیل شده است که هنوز منطقه دوم و سوم راه اندازی نشده است. در عین حال برای بازدید از پارک نیز با محدودیت تعداد بازتماشامایندگان همراه است تا فضایی دلپذیر و بدون شلوغی برای گردشگر ها فراهم شود.

یکی از مهم ترین قسمت های این پارک، انبار بزرگ است که در آن جاذبه های مرتبط با گیبلی نگهداری می شود. اتاق نمایش فیلم های کوتاه خاص، مکان های نمایشگاهی مختلف و منطقه بازی بچه ها از جمله مواردی است که در این قسمت وجود دارد.

برای رفتن به این پارک باید از ناگویا، سوار قطار تندرو شوید و در ایستگاه پارک پیاده شوید.

معبد آساکوسا

یکی دیگر از جاهای تماشای توکیو معبد سنسوجی نام دارد که به علت قرار گرفتن در منطقه آساکوسا، بعضی به آن معبد آساکوسا می گویند. به محض وارد شدن در این معبد با دروازه نمادین Kaminarimon روبرو می شوید که قطعا محلی برای گرفتن عکس های مجذوب کننده سفر توکیو خواهد بود.

بعلاوه شما می توانید در نزدیکی این معبد در خیابان Nakamise قدم بزنید. در نزدیکی معبد یک فروشگاه هایی وجود دارد که تنقلات سنتی توکیو را عرضه می نمایند. بعلاوه تعدادی فروشگاه کیمونو و تورهای Richshaw نیز در همین حوالی کار می نمایند.

معبد سنسوجی در منطقه آساکوسا، در یک منطقه با آب و هوای مطبوع، طبیعت زیبا و منظره ها شهری تاریخی است که می تواند سفری خاطره انگیز را برایتان بسازد.

در نزدیکی معبد Asakusa یک سالن غذاهای سنتی ژاپنی نیز فعالیت دارد که غذاهای محبوب توکیو مانند سوکیاکی، تمپورا و سوشی را سرو می نمایند.

شهر اودیبارا در توکیو

یکی دیگر از جاهای تماشای توکیو Odaiba یا اودیبا نام دارد. اگر در زمان شب به این منطقه بروید، حتما از تماشا پل رنگین کمان آن که در تاریکی شب با نورهای زیبا، می درخشد، شگفت زده می شوید. از این شهر می توانید خلیج توکیو را نیز تماشا کنید.

اودابیا یک منطقه در جزیره مصنوعی در خلیج توکیو و در جنوب شهر قرار گرفته است. برای رفتن به آنجا باید پل رنگین کمان و خط یوریکامومه را طی کنید. در این شهر تعداد زیادی مرکز خرید، رستوران، امکانات تفریح و حتی موزه نیز وجود دارد. موزه علوم و فناوری های نوظهور میرایکان و موزه هنرهای دیجیتال شهر توکیو در این قسمت قرار گرفته است.

منطقه Odaiba بیشتر به علت نمای خیره نماینده در شب معروفیت دارد و در بین عکاس های حرفه ای بسیار محبوب است.

بازار تسوکیجی برای خرید سوغات از توکیو

یکی دیگر از جاهای تماشای توکیو بازار ماهی Tsukiji به عنوان بزرگترین بازار عمده فروشی دنیا شناخته می شد و سال ها یکی از جاذبه های گردشگری توکیو بوده است. در پاییز 2018، بازار عمده فروشی Tsukiji به تویوسو منتقل شد.

این بازار در نزدیکی بازار عمده فروشان سابق تسوکیجی قرار گرفته است و در آن تعداد زیادی فروشگاه عمده فروشی و خرده فروشی فعالیت دارد. همه این فروشگاه ها در امتداد یک خیابان باریک قرار گرفته اند.

بعد از خرید از این بازار می توانید به یکی از رستوران های بازار بروید و با غذاهای دریایی تازه دوباره خود را برای گشت و گذار در شهر آماده کنید. در رستوران های محلی این بازار، برترین سوشی ها سرو می شود. رستوران های تسوکیجی از ساعت 5 صبح تا عصر کار می نمایند. از آنجا که ماهی ها از بازار تویوسو خریداری می شود، شما می توانید برای چشیدن برترین طعم ها به رستوران های این بازار بروید.

بازار تسوکیجی در Tsukiji در فاصله کوتاهی از ایستگاه Tsukiji Shijo و در خط مترو Oedo قرار گرفته است. با پیاده شدن در ایستگاه Tsukiji در خط مترو Hibiya می توانید خود را به نزدیکی این بازار برسانید و سپس ادامه راه را پیاده روی کنید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از خبرنگاران کلیک کنید.

if($atts[name] === دبی) $atts[name] = امارات; ?> خرید تور ژاپن

موزه ملی طبیعت و علوم

یکی دیگر از جاهای تماشای توکیو یک موزه ملی است که به تاریخ طبیعی و علم تعلق دارد. در این موزه که به تازگی بازسازی شده است، بیش از 250 هزار شی مربوط به تاریخ طبیعی نگهداری می شود. موزه ملی طبیعت و علوم (Kokuritsu Kagaku Hakubutsukan) در پارک Ueno توکیو قرار گرفته است. ساختمان این موزه در سال 1871 افتتاح شد و یکی از قدیمی ترین موزه های ژاپن محسوب می شود.

در حال حاضر ساختمان موزه ملی طبیعت و علوم توکیو بازسازی شده است و نمایی مدرن دارد. این موزه یکی از بزرگترین و پرجنب و جوش ترین موزه های کشور ژاپن محسوب می شود. از جمله اشیایی که در اینجا نگهداری می شود، می توان به مواردی در زمینه توسعه فضا، رباتیک، انرژی هسته ای و سیستم حمل و نقل اشاره کنیم. در واقع بازدید از این موزه ملی توکیو به شما اطلاعات مهمی در خصوص پیشرفت های علمی و فناوری می دهد.

بخش نیهونکان موزه ملی نیز برای موجودات ماقبل تاریخ، تاریخ، آداب و رسوم و لباس های سنتی مردم ژاپن اختصاص پیدا نموده است.

موزه هنر ملی توکیو

یکی دیگر از جاهای تماشای توکیو، یک موزه هنری است که در آن مجموعه ای از لباس ها و سفال های تاریخی ژاپن گردآوری شده است. در موزه ملی توکیو (ōkyō Kokuritsu Hakubutsukan) بیش از 100000 اثر تاریخی و هنری مردم ژاپن، هند و چین نگهداری می شود.

موزه هنر ملی توکیو در سال 1938 راه اندازی شده است و در آن آثار برجسته ای از ژاپن و چین در قرن 6 میلادی تا به امروز نگهداری می شود. از جمله این اشیا قدیمی و باارزش باید به مجسمه های بودایی، منسوجات قدیمی، سلام و تجهیزات نظامی اشاره کنیم. سفال، سرامیک و لباس های تاریخی ژاپنی ها نیز در این موزه در معرض دید عموم قرار گرفته است.

معبد میجی توکیو

اگر به بازدید از معابد و مکان های مذهبی بودایی ها علاقه زیادی دارید، از تماشا معبد میجی (Meiji Jingū) غافل نشوید. این معبد در سال 1915 به وسیله امپراتور شوکن ساخته شد و کار ساخت آن در سال 1926 به خاتمه رسید. بخشی این معبد در طی جنگ دنیای دوم ویران شد که البته در بازسازی دوباره معبد زیبایی اول خود را بدست آورد.

معبد میجی یکی از جاهای تماشای توکیو است که حتما باید آن را در برنامه سفر گردشگری خود قرار دهید. این معبد در یک باغ سرسبز با مساحت 175 هزار متر و با حدود 120 هزار درخت، محیطی آرام و زیباست. شما می توانید در محوطه باغ در اطراف معبد میجی انواع گونه های گیاهی در ژاپن را مشاهده کنید. در موزه معبد گنجینه های سلطنتی نگهداری می شود. شما می توانید در محوطه بیرونی عکاسی کنید و با دیوارهای نقاشی شده، عکس یادگاری بگیرید.

آدرس: 1-1 Yoyogikamizonocho، Shibuya City، Tokyo

مرکز تجاری اوموتسوکو

Omotesandō کجاست و چرا باید در سفر خود از آن تماشا کنید؟ اوموتسوکو در واقع نام یک بلوار است که بین خیابان آئویاما و هاراجوکو قرار گرفته است. بعلاوه یک ایستگاه مترو نیز در انتهای بلوار قرار گرفته است که با همین نام، خوانده می شود. مردم توکیو در زمان عصر به اوموتسکو می روند و آنجا را برای پیاده روی انتخاب می نمایند. اما این همه ماجرا نیست و در اینجا یک بازار با فروشگاه های لوکس و بوتیک های مد روز نیز فعالیت دارد.

بلوار Omotesando Hills که به وسیله معمار مشهور تادائو آندو طراحی شده است، 250 متر طول دارد. اگر در پی برندهای معروف در توکیو هستید، حتما از فروشگاه های این منطقه تماشا کنید. ضمن اینکه در اینجا تعداد رستوران و کافه نیز فعالیت دارد که از سوشی تا انواع غذا و نوشیدنی را عرضه می نمایند.

تئاتر کبوکی-زاکا

این بار به معرفی یکی از جاهای تماشای توکیو می پردازیم که برای اهل هنر می تواند مجذوب کننده باشد. اگر عاشق تئاترهایی به سبک چند قرن پیش هستید، به منطقه گینزا بروید. در اینجا یک خانه تئاتر شلوغ به نام کبوکی - زا یا کابوکی -زاکا منتظر شماست. در اینجا نمایش های سنتی معروف کابوکی، اجرا می شود. لباس های بازیگران تئاتر به سبک قرون وسطایی و بسیار ماهرانه است. در این تئاترها بازیگران با آواز و پایکوبی ، تماشاچیان را سرگرم می نمایند که برای گردشگر ها مجذوب کنندهیت زیادی دارد.

از آنجا که تئاترها با زبان بصری خود را نشان می دهد، فهم درام یا کمدی بودن ژانر آن ها برای گردشگر هایی که به زبان ژاپنی آشنایی ندارند، کار سختی نیست. فضای داخلی سالن تئاتر همواره پر از مهمان است که با ظرفیت 2000 نفر پر می شود. در نزدیکی خانه تئاتر کبوکی می توانید در رستوران ها غذا خریداری کنید یا برای تهیه برترین نوشیدنی به کافه های نزدیک این سالن بروید. یکی از غذاهای محبوب رستوران های این محله بنتوباکس است که حتما آن را سفارش دهید.

آدرس: 4 Chome-12-15 Ginza, Chuo City, Tokyo 104-0061

پارک اونو اونشی

یکی دیگر از جاهای تماشای توکیو پارک اونو اونشی (Ueno Park یا Ueno Onshi Koen) نام دارد که در قلب منطقه Ueno قرار گرفته است و بخشی از منطقه shitamachi توکیو محسوب می شود. این پارک در سال 183 به وسیله امپراتوری میجی تاسیس شد و به عنوان اولین پارک عمومی ژاپن محسوب می شود. در سال 1942، امپراتوری تایشو به طور رسمی اداره پارک را به شهرداری سپرد و نام آن را اونو اونشی گذاشت که به معنای هدیه امپراتوری است.

در این پارک یک موزه هم وجود دارد که مجموعه کاملی از اشیاء باورنکردنی مربوط به حیات وحش ژاپن را در معرض دید علاقمندان قرار داده است. برای بازدید از پارک اونو احتیاجی به دریافت بلیط و پرداخت هزینه نیست و امکانات مبه وسیلهی دارد که البته برای استفاده از بعضی از آن ها باید پول پرداخت کنید. این موزه بیشتر از سایر امکانات پارک باز است (از ساعت 5 صبح تا 23 شب).

برای رفتن به این پارک ابتدا به ایستگاه Ueno بروید و در ایستگاه Keisei Ueno در خط Keisei پیاده شوید. ادامه راه را پیاده روی کنید تا به پارک برسید.

جاهای تماشای توکیو و بازدید از پارک شیبرویا

اگر باز هم از تماشا جاهای تماشای توکیو سیر نشده اید و در پی یک جای شلوغ و پرجنب و جوش هستید، پیشنهاد می دهیم حتما از پارک شیبرویا تماشا کنید. این پارک در سال 1930 تاسیس و در سال 1960 به اولین پارک پشت بام توکیو تبدیل شد.

در نزدیکی این پارک یک مجتمع تجاری (Rayard Miyashita Park) با طول 330 متر فعالیت دارد و ده ها مغازه، خیابان فرعی و رستوران در آن به چشم می خورد.

اگر عاشق کافه هستید، در نزدیکی پارک شیبرویا نیز می توانید به یک کافه دنج بروید و با یک فنجان قهوه خود را مهمان کنید.

از جمله تفریح های این پارک بزرگ باید به اسکیت بورد یا بولدرینگ اشاره کنیم که در بین مردم توکیو هواداران زیادی دارد. در فضای سبز ارتفاعات پارک نیز می توانید از تماشا منظره ها لذت ببرید و عکاسی کنید. اگر بخواهید شب را در این پارک بمانید، می توانید در هتلی که در این حوالی است، یک اتاق بگیرید.

سخن آخر

در اینجا از مکان های گردشگری و جاهای تماشای توکیو صحبت کردیم که می تواند راهنمای تقریبا کاملی برای بازدید از این شهر باشد. به هر حال گردشگر هایی که برای اولین بار به شهر توکیو سفر می نمایند، برای انتخاب برترین مکان های گردشگری این شهر سردرگم هستند. اما داشتن اطلاعات درباره جاهای تماشای توکیو می تواند سفر خاطره انگیزی را برایتان رقم بزند.

سوالات متداول

برترین جاهای تماشای توکیو مربوط به چه تاریخی هستند؟

در این شهر مجموعه کاملی از آثار تاریخی، پارک ملی، موزه، بازار و سالن تئاتر وجود دارد که بعضی مربوط به سدههای قبل و بعضی نیز در دهه اخیر ساخته شده است.

برای بازدید از مکان های گردشگری توکیو باید چقدر هزینه کنید؟

بازدید بعضی از مکانهای تماشای در این شهر رایگان است که از جمله میتوان به پارک ملی، موزه ملی هنر و موزه طبیعت و علوم توکیو اشاره کنیم. اما ورودی بعضی دیگر به هزینهای برابر با 100 تا 600 ین احتیاج دارد.

برترین وسیله نقلیه برای بازدید از مکانهای گردشگری توکیو چیست؟

ارزانترین وسیله برای بازدید از این مکانهای تماشای شهر توکیو، اتوبوس است، اما بهتر است برای سرعت رفت و آمد، از مترو بهره ببرید.

برای مشاهده قیمت و خرید تور ژاپن از خبرنگاران کلیک کنید.

if($atts[name] === دبی) $atts[name] = امارات; ?> خرید تور ژاپنمنبع: ستاره ونک
انتشار: 30 خرداد 1402 بروزرسانی: 30 خرداد 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1556

به "جاهای دیدنی توکیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جاهای دیدنی توکیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید