نوروزی: می خواستیم شأن کشتی فرنگی در شیراز حفظ گردد، من هم یک روز از کوره در رفتم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، قهرمان کشتی فرنگی المپیک 2012 لندن گفت: اعتراض ها در همه جای جهان اتفاق می افتد، مگر این حواشی در کشتی روسیه نیست؟ خود من هم یک روز از کوره در رفته ام.

نوروزی: می خواستیم شأن کشتی فرنگی در شیراز حفظ گردد، من هم یک روز از کوره در رفتم

امید نوروزی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص برگزاری جام بین المللی تختی در شیراز گفت: برای ما خیلی مهم بود که مسابقات را به بهترین شکل ممکن برگزار کنیم و مربیان و کشتی گیران و همه عوامل با خاطره ای خوب از شیراز خارج شوند. می خواستیم شأن کشتی فرنگی حفظ گردد و به همین دلیل با دو هتل که از بهترین های شیراز هستند قرارداد بستیم، ایاب و ذهاب با چند دستگاه ون نو و جدید انجام شد. بهترین تغذیه را داشتیم و پذیرایی مان طوری بود که همه راضی بودند. سالن مسابقه هم بهترین نورپردازی و طراحی را داشت.

وی در خصوص ضیافت شامی که برای کادرفنی تیم ملی برپا نموده، شرح داد: ما با هم قهر نبودیم، آنها مهمان ما بودند. به هرحال حساسیت هایی وجود داشت درحالیکه اینجا هر کسی مهمان ما باشد، برایش سنگ تمام خواهیم گذاشت. من و بنا با هم صحبت کردیم. به هرشکل اختلاف نظر وجود دارد. بنا از میزبانی و شرایط برگزاری رقابت ها راضی بود. خوشبختانه همه عوامل استانی و ورزشی برای برگزاری هرچه بهتر جام تختی در شیراز یاری کردند. یک کار تیمی بزرگ انجام دادیم و خوشحالیم که همه چیز به نحو احسن برگزار گردید.

قهرمان پیشین کشتی فرنگی جهان و المپیک در خصوص حاشیه های مبارزه وزن 72 کیلوگرم این رقابت ها اعلام نمود: مسابقات زیاد مشکل داوری نداشت و شاهد اعتراضات زیادی نبودیم. یکی همین مسابقه گرایی و کاویانی نژاد بود که آنهم به نظر من 60-40 به نفع گرایی بود و می شد ضربه را اعلام نمایند. البته در این جور مواقع اختلاف نظر وجود دارد. مربی گرایی هم اعتراض کرد و روی تشک آمد و متاسفانه ممکن است که او از سوی اتحادیه جهانی جریمه گردد که امیدوارم با رایزنی این مسئله رفع گردد. به هرحال اینگونه جدل ها همه جای جهان اتفاق می افتد. مگر کشتی روسیه نیست؟ آنجا هم مسابقات شان با کلی جنجال برگزار می گردد. خود من هم یک روز از کوره در رفتم، سایتی یف هم چنین ماجرایی داشته، در ورزش حرفه ای این اشتباهات هم پیش می آید و باید سعی کنیم که این مسائل کمتر گردد.

نوروزی ادامه داد: آدم دلش می سوزد. مربی سازنده کلی زحمت می کشد و بعد دلش می سوزد برای زحمتی که خودش و کشتی گیرش کشیده، بعد عکس العملی نشان می دهد که خوب نیست. مربیان ما هم باید کمی صبورتر باشند.

این قهرمان شیرازی کشتی فرنگی با اشاره به عملکرد کشتی گیران این استان در جام تختی گفت: ما یک تیم خوب در این رقابت ها داشتیم که یک طلا، دو نقره و چند برنز گرفتیم. میثم دلخانی کشتی های خوب و حساب شده ای گرفت. سالن ما 4 هزار نفری بود و جای سوزن انداختن نبود. خیلی ها می گفتند چنین جمعیتی را حتی در مازندران هم نمی بینند. شیراز از گذشته در کشتی فرنگی قطب بوده و امیدوارم که بعد از این هم عناوین خوبی را کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 71

به "نوروزی: می خواستیم شأن کشتی فرنگی در شیراز حفظ گردد، من هم یک روز از کوره در رفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: می خواستیم شأن کشتی فرنگی در شیراز حفظ گردد، من هم یک روز از کوره در رفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید