قطار بین المللی عقاب طلایی وارد ایران شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، پنجمین قطار بین المللی لوکس وارد ایران شد

در پی پر رنگ شدن و پر اهمیت شدن سفر و گردشگری در ایران نسبت به سال های قبل، پنجمین قطار بین المللی لوکس که عقاب طلایی نام دارد و مدتی قبل، 4 تای دیگر آن وارد شده بود، در مرز سرخس وارد کشور شد. با اطلاعات بیشتر از این خبر، همراه خبرنگاران باشید:

قطار بین المللی عقاب طلایی وارد ایران شد

آقای ضیایی مدیر کل راه آهن استان خراسان در این باره گفت: پنجمین قطار گردشگری بین المللی عقاب طلایی شنبه شب به وسیله مرز ریلی سرخس وارد ایران شد.

این قطار که 27 پرسنل و خدمه دارد، از روز چهارم فروردین سال جاری، از شهر مسکو سفر خود را آغاز نموده و به ایران رسیده است. قطار عقاب طلایی در این سفر، 47 مسافر داشته که از کشورها و قاره های مختلفی مثل اروپا، آسیا و آمریکا بوده اند و برای سفر با این قطار، خود را به مسکو مرکز روسیه رسانده اند. قطار عقاب طلایی، از کشورهای قزاقستان، ازبکستان و ترکمنستان رد شده و انتها به مقصد خود یعنی ایران رسیده است.

قطار عقاب لوکس طلایی، دیروز وارد شهر مشهد شده است و مسافران آن قرار است به مدت 1 هفته، از شهرهای ایران از جمله تهران، کرمان، اصفهان، یزد و شیراز تماشا نمایند.

آقای ضیایی در این باره گفت: ورود این قطار به کشور برای یاری به بهتر شدن اهداف گردشگری ایران است و واگن های ویژه این قطار بعد از اینکه به ایران وارد می شوند، با لوکوموتیو راه آهن، مسیرشان را در کشور می پیمایند.

چهارمین قطار عقاب طلایی در روز سی ام آبان، 1395 وارد ایران شده بود.

منبع: الی گشت
انتشار: 14 اسفند 1400 بروزرسانی: 14 اسفند 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1276

به "قطار بین المللی عقاب طلایی وارد ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قطار بین المللی عقاب طلایی وارد ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید