نیروی دریایی آمریکا احتمال تنبیه ناخدای ناو هواپیمابر روزولت را رد نکرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، فرماندهی نیروی دریایی آمریکا احتمال تنبیه ناخدای ناوهواپیمابر روزولت را رد نکرد کسی که طی نامه ای خواهان اتخاذ اقدامات جدی و فوری برای مهار شیوع ویروس کرونا در این ناو شده است.

نیروی دریایی آمریکا احتمال تنبیه ناخدای ناو هواپیمابر روزولت را رد نکرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رویترز گزارش داد، تامس مودلای سرپرست نیروی دریایی در واکنش به سوال های متعدد درباره احتمال تنبیه ناخدای ناوهواپیمابر روزولت گفت: من نمی دانم چه کسی نامه را به رسانه ها افشا نموده اما اگر او مسئول این افشا باشد به معنای نقض اصول است.

روز سه شنبه رسانه های آمریکایی گزارش دادند، ناخدا برت کروزیر فرمانده ناوهواپیمابر روزولت در نامه ای به پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا پیشنهاد داده که کل ملوانان و خدمه این ناو قرنطینه شوند و تاکید نموده: ما در حال جنگ نیستیم و نیازی نیست که ملوانان من بمیرند.

ناخدا کروزیر در نامه خود به پنتاگون نوشته همه گیری در این کشتی جنگی قابل کنترل نیست و هم اکنون با شتاب و تصاعدی در حال گسترش است.

فرمانده ناو روزولت تاکید نموده است که مشخصات فیزیکی عرشه و فضای داخلی این ناو و شرایط ویژه فعالیت های روزانه ملوانان که در حال اجرا وظایف نظامی روزانه هستند اجازه فاصله گذاری فیزیکی میان آنها را نمی دهد و به همین علت شکستن حلقه انتقال بین فردی ویروس کرونا را بسیار بسیار مشکل نموده است.

ناو هواپیمابر روزولت با چهار هزار خدمه هم اکنون در سواحل گوآم در دریای فیلیپین و واقع در آبهای جنوب ژاپن و کره جنوبی است.

بر اساس گزارش رویترز، این نامه باعث خشم و یاس سربازان و خانواده های آنها شده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 1 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 202

به "نیروی دریایی آمریکا احتمال تنبیه ناخدای ناو هواپیمابر روزولت را رد نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیروی دریایی آمریکا احتمال تنبیه ناخدای ناو هواپیمابر روزولت را رد نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید