هوش مصنوعی نشان می دهد که سلبریتی ها در دهه های بعد چگونه به نظر می رسند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، یک عکاس از هوش مصنوعی برای ایجاد مجموعه ای از پرتره ها استفاده نموده که نشان می دهند بعضی از سلبریتی ها ممکن است چند دهه آینده چه چهره ای پیدا نمایند.

هوش مصنوعی نشان می دهد که سلبریتی ها در دهه های بعد چگونه به نظر می رسند

عکاس و وکیل ترکیه ای به نام Alper Yesiltas این پروژه رو انجام داده. او به علت کارهای خلاقانه مبتنی بر هوش مصنوعی، دنبال کنندگان قابل توجهی در اینستاگرام جذب نموده است.

اما استون:

رایان گاسلینگ

این عکاس می گوید که از تعدادی اپلیکیشن مختلف برای ویرایش عکس های اصلی چهره هر یک از افراد مشهور استفاده می نماید و پس از تکمیل، صحنه پشت زمینه اطراف را اضافه نموده است.

سبک هری

دوآ لیپا

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی

یسیلتاس چندین پروژه قبلی هم انجام داده که آنها هم در اینترنت بسیار محبوب شده اند. او در کتاب As If Nothing Happened از هوش مصنوعی استفاده کرد تا تصور کند افراد مشهوری که پیش از این از میان ما رفته اند، اگر هنوز زنده بودند چه شکلی می شدند و در کار جالب دیگری از هوش مصنوعی برای نشان دادن چهره های مشهور دهه ها یا قرن ها قبل استفاده نموده است.

گرتا تونبرگ

جاستین بیبر

بیلی آیلیش

یسیلتاس نزدیک به دو دهه است که در زمینه تصویرسازی های خلاقانه و مفهومی فعالیت دارد و آثار او در کتاب ها، مجلات و نشریات آنلاین در سراسر دنیا منتشر شده و چندین عکس برنده جایزه هم دارد. علاقه فعلی استفاده از هوش مصنوعی برای ایجاد پروژه های عکس است که مردم را وادار می نماید این سوال را بپرسند آیا این واقعی است؟!

می توانید کارهای بیشتری از او را در اینستاگرامش بیابید که بیش از 130000 دنبال کننده دارد.

منبع: یک پزشک
انتشار: 24 دی 1401 بروزرسانی: 24 دی 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1489

به "هوش مصنوعی نشان می دهد که سلبریتی ها در دهه های بعد چگونه به نظر می رسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی نشان می دهد که سلبریتی ها در دهه های بعد چگونه به نظر می رسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید