وادی آسیب دید و بدشانسی آوردیم، قرار نیست همواره قهرمان دنیا شویم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران، رقابت های لیگ برتر والیبال از آبان ماه شروع به کار خواهد نمود و تیم های حاضر در این مسابقات ملاقاتهای تدارکاتی خود را برای آماده سازی بهتر در این مسابقات شروع کردند. تیم والیبال پیکان هم در دو ملاقات تدارکاتی به مصاف تیم های راهیاب ملل کردستان و سپاهان اصفهان رفت.

وادی آسیب دید و بدشانسی آوردیم، قرار نیست همواره قهرمان دنیا شویم

رضا صفایی بازیکن تیم پیکان در مصاحبه با خبرنگاران درباره شرایط و شرایط این تیم گفت: از حدود دو ماه گذشته تمرینات را شروع کردیم، تمرینات منظمی پشت سرگذاشتیم و تیمی متشکل از بازیکنان باتجربه و جوان داریم. کادر فنی خوبی راهنمایی تیم را بر عهده دارد، پیکان باشگاه بزرگی است و سال جاری با مدیریت خوب اکبر محمدی، تصمیم بر این است که به صندلی اصلی خودش بازگردد.

پشت خط زن تیم والیبال پیکان ادامه داد: پیکان یکی از پرافتخارترین تیم های آسیا است اما در سال های گذشته به علت یادگیری ضعیف و سیاست های خاصی که داشت، پیروز نشد نتایج خوبی به دست آورد؛ سال جاری شرایط فرق دارد و امیدوارم بتوانیم نتیجه درخور شأن و دلخواه نظر باشگاه، مدیرعامل و کادر فنی را کسب کنیم.

وی گفت: متأسفانه یک بدشانسی بزرگ آوردیم و محمدطاهر وادی، پاسور تیم به علت شکستگی انگشت پا نمی تواند تا مدتی در تیم حضور داشته باشد. فلاحت خواه پاسور جوان و آینده دار در حال حاضر به تیم یاری می نماید. امیدواریم وادی هر چه زودتر به ترکیب اضافه گردد و بتوانیم در کنار یکدیگر نتایج خوبی در مسابقات به دست آوریم.

صفایی با اشاره به دیدارهای تدارکاتی این تیم گفت: دو بازی تدارکاتی مقابل تیم های مریوان و سپاهان برگزار کردیم؛ مریوان را شکست دادیم اما مقابل سپاهان مغلوب شدیم. سپاهان چند بازی تدارکاتی بیشتر از پیکان برگزار نموده و هماهنگ تر و منظم تر از ما بازی می نماید، پیکان هم رفته رفته با انجام بازی های تدارکاتی بیشتر هماهنگ خواهد شد و کادر فنی به ترکیب ایده آل خود دست خواهد یافت. قطعاً سال جاری پیکان حرف های زیادی برای گفتن دارد.

ملی پوش اسبق تیم ملی والیبال درباره نتایج تیم جوانان در رقابت های قهرمانی دنیا هم گفت: ایران مدافع اسم قهرمانی بود و حریفان با انگیزه مقابل ایران ظاهر شدند؛ ترکیب تیم سال جاری جوان بود و چند بازیکن تجربه بازی دنیای و آسیایی و حتی تدارکاتی را نداشتند. دوره گذشته تیم بسیار متفاوت بود. بازیکنانی از تیم نوجوانان در آن تیم حاضر بودند که در حال حاضر در تیم بزرگسال شرکت می نمایند و این نشان می دهد چه پتانسیل خوبی داشتند اما به هر حال سال جاری تیم آنطور که باید آماده نشد. قرار نیست همواره قهرمان باشیم. به کادر فنی و بهروز عطایی خسته نباشید می گویم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 مهر 1400 بروزرسانی: 22 مهر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1121

به "وادی آسیب دید و بدشانسی آوردیم، قرار نیست همواره قهرمان دنیا شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وادی آسیب دید و بدشانسی آوردیم، قرار نیست همواره قهرمان دنیا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید