7 روش برای تسهیل کار ها با استفاده از چت جی پی تی

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، شرکت های بزرگ فعال در حوزه فناوری، صد ها میلیون دلار در ساخت ابزار های نو هوش مصنوعی سرمایه گذاری نموده اند، چرا که به باور آن ها این ابزار ها پتانسیل حل ساده تر مشکلاتی را دارند که نیروی کار انسانی در حال حاضر در حل آن ها یا با دشواری روبرو است و یا برای برطرف آن ناگزیر است، زمان زیادی صرف کند.

7 روش برای تسهیل کار ها با استفاده از چت جی پی تی

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مارک مورو، یکی از محققان ارشد موسسه بروکینگز که در خصوص تاثیر هوش مصنوعی بر نیروی کار تحقیق نموده، به این نتیجه رسیده است که برنامه های هوش مصنوعی مانند چت جی پی تی می تواند یاری حال نیروی کار باشد و زندگی کاری آن ها را بهبود بخشد. البته با این پیش شرط که مراقب ارائه اطلاعات نادرست احتمالی که چت جی پی تی معمولا به آن ها دسترسی دارد، باشند.

در مجموع محققان به این نتیجه رسیده اند که نیروی کار فعلا می تواند از چت جی پی تی در موارد زیر بهره ببرد:

جایگزین موتور های جستجو

در حالی که اطلاعات ارائه شده از سوی چت جی پی تی همواره دقیق نیست، چون که داده های در دسترس آن به پیش از سال 2021 محدود است، ولی می تواند داده های میلیون ها وب سایت را تجزیه و تحلیل کند تا به هر سوالی که دریافت می نماید، پاسخ دهد. به علاوه، هر چه بیشتر از آن استفاده گردد هوشمندتر می گردد.

بنابراین، با هوشمندتر شدن چت جی پی تی استفاده از آن به جای موتور های جستجویی همانند گوگل می تواند رایج تر و کارآمدتر گردد.

نوشتن مقاله، سخنرانی و نامه

چت جی پی تی می تواند به عنوان دستیار نوشتن و شریک فکری استفاده گردد. بدین صورت که یک متن اولیه مقاله، سخنرانی و نامه از چت جی پی تی خواسته و دریافت گردد و سپس از سوی فرد کارشناس اصلاح گردد و بهبود و ارتقاء یابد.

تجزیه و تحلیل حجم زیادی از داده ها

تجزیه و تحلیل و تفسیر دقیق و همه جانبه نگر حجم زیادی از داده ها و اطلاعات نیازمند تسلط کارشناسان به تکنیک های متعدد و متنوعی است که کار را سخت و زمانبر می نماید، ولی با استفاده از چت جی پی تی و سایر اشکال هوش مصنوعی می توان مسائل این گونه را کاهش داد.

زمانبدی و برنامه ریزی کار ها

سازماندهی برنامه کاری پرمشغله شما ممکن است زمانبر باشد، به ویژه این که بخواهید زمانبندی انجام مراحل مختلف کار ها را انجام دهید، اما چت جی پی تی و سایر اشکال هوش مصنوعی می تواند به راحت تر شدن این کار یاری کند.

نظرخواهی و مشورت

تصور کنید که یک کارآفرین هستید و برای راه اندازی کسب و کار تازه ای، به تخمین هایی از هزینه ها، عایدی ها و اندازه مشتری و فروش رسیده اید. در چنین شرایطی می توانید برای کاهش ضریب خطای خود از نتایج آنالیز چت جی پی تی و سایر اشکال هوش مصنوعی بهره ببرید.

دستیار کدنویسی

ابزار های هوش مصنوعی از جمله چت جی پی تی گذشته از آن که می تواند به خوبی کدنویسی کند، می تواند یاری حال کدنویسان در یافتن خطای انجام شده باشد. البته برنامه نویس ها باید هنگام یاری گرفتن از هوش مصنوعی با احتیاط عمل نمایند، زیرا بعضی از آن ها دریافته اند که چت جی پی تی در مواردی قادر به تشخیص درست مسائل کدنویسی نیست.

همکاری برای یافتن شغل نو

در نهایت، اگر از کار خود راضی نیستید، چت جی پی تی می تواند به شما در تهیه رزومه کاری و نیز جستجوی کار نو یاری کند و حتی به شما برای مذاکره با هدف افزایش دستمزد، مشورت بدهد و تکنیک هایی را پیشنهاد کند.

منبع: فرارو
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1504

به "7 روش برای تسهیل کار ها با استفاده از چت جی پی تی" امتیاز دهید

1 کاربر به "7 روش برای تسهیل کار ها با استفاده از چت جی پی تی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 روش برای تسهیل کار ها با استفاده از چت جی پی تی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید