شروع واکسیناسیون گسترده در اروپا، کامیون های واکسن در جاده ها

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، استفاده از واکسن در کشورهای اروپایی همزمان با تشخیص نمونه های مختلف و جدید بیماری کووید-19 در چندین کشور اروپایی، کانادا و ژاپن صورت می گیرد.

شروع واکسیناسیون گسترده در اروپا، کامیون های واکسن در جاده ها

با ما سفر کنید و با کمترین قیمت تور اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

اتحادیه اروپا برای مقابله با کووید -19 واکسیناسیون سراسری را آغاز می نماید. مقامات این اتحادیه این واکسیناسیون سراسری را لحظه تاثیرگذار وحدت اعلام نموده اند.

به گزارش خبرنگاران، خانم اورزولا فن در لاین رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا بیان کرد واکسن فایزر- بیون تک در روز شنبه (6 دی) به 27 کشور عضو اتحادیه اروپا تحویل داده شده است.

بعضی از کشورهای اروپایی در همان روز تحویل دریافت واکسن، فرایند واکسیناسیون را آغاز و بیان کردند که طاقت انتظار بیشتر را ندارند.

اتحادیه اروپا تا به امروز بیش از 335 هزار مرگ ناشی از کووید را گزارش نموده است.

واکسن فایزر باید در دمای بسیار پائین نگه داری گردد

بی بی سی نوشت: بیش از 14 میلیون نفر در اتحادیه اروپا به ویروس کرونا مبتلا شده اند و محدودیت های سختگیرانه و قرنطینه در بیشتر کشورهای عضو این اتحادیه در حال اجراست.

استفاده از واکسن در کشورهای اروپایی در حالی صورت می گیرد که نمونه های مختلف و جدید بیماری کووید-19 در چندین کشور اروپایی، کانادا و ژاپن گزارش شده است.

واکسیناسیون گسترده برای 446 میلیون نفر در اتحادیه اروپا از ساعات آینده آغاز می گردد.

مسئولان جعبه های حاوی واکسن فایزر- بیون تک در نوردراین-وستفالن آلمان را تخلیه و جابه جا می نمایند/ عکس: REUTERS

واکسیناسیون سراسری اروپا پس از تائید سازمان آژانس دارویی اروپا و مجوز کمیسیون این اتحادیه برای استفاده از واکسن آمریکایی- آلمانی فایزر- بیون تک اجرایی شد.

اتحادیه اروپا برای تامین بیش از 2 میلیارد دوز واکسن با طیف وسیعی از شرکت های دارویی قرارداد بسته است.

خانم اورزولا فن در لاین رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا در توییت روز شنبه خود نوشت: در حال به انتها بردن روزهای یک سال سخت هستیم. واکسن به تمام کشورهای اتحادیه فرستاده شده و واکسیناسیون سراسری از فردا در تمام اتحادیه آغاز می گردد.

توییت اورزولا فن در لاین رئیس کمیسیون اتحادیه اروپا

وی اضافه نمود: روزهای واکسیناسیون لحظه حساس و تاثیرگذاری از وحدت است. این روش راه دائمی برای خروج از بیماری همه گیر محسوب می گردد.

ینس اشپان وزیر بهداشت آلمان در روز شنبه گفت: آغاز واکسیناسیون یک پیغام مبارک در کریسمس بود. در این لحظه کامیون ها با اولین محموله های واکسن در سراسر اروپا و سراسر آلمان در حال حرکت هستند و در روزهای آینده مقادیر بیشتر از واکسن تحویل داده خواهد شد.

این واکسن کلید مهمی برای شکست همه گیری کرونا است. این کلیدی برای بازگشت به زندگی است.

لوئیجی دی مایو وزیر امور خارجه ایتالیا به هم وطنان خود اصرار کرد تا در این واکسیناسیون شرکت نمایند. وی اضافه نمود: ما (با واکسن) آزادی خود را پس خواهیم گرفت و دوباره می توانیم یکدیگر را در آغوش بگیریم.

کارمندان بهداشت در شمال آلمان تصمیم دریافتد تا منتظر یکشنبه نمانند و ایمن سازی یک خانه سالمندان در هالبرشتات آلمان را رقم زدند.

در روز گذشته یک پزشک در بیمارستان مرکزی دل- پست اولین دوز واکسن را دریافت کرد.

مقامات اسلوواکی نیز بیان کردند که واکسیناسیون را آغاز کردند.

با ادامه شیوع بیماری ویروس کرونا در نیترا اسلواکی یک از اعضای کادر بهداشت سرنگ رابا واکسن فایزر- بیون تک پر می نماید/ عکس: رویترز

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 بهمن 1399 بروزرسانی: 14 بهمن 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 713

به "شروع واکسیناسیون گسترده در اروپا، کامیون های واکسن در جاده ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع واکسیناسیون گسترده در اروپا، کامیون های واکسن در جاده ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید