آمادگی پلیس راهور استان برای پوشش ترافیکی شب های محرم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سرهنگ فضل الله شیری گفت: با توجه به اینکه امنیت ترافیکی شهروندان برای پلیس راهور مهم است، بصورت ویژه تخلفات رانندگی در شب های ماه محرم در شهرهای استان کنترل می گردد.

آمادگی پلیس راهور استان برای پوشش ترافیکی شب های محرم

به گزارش خبرنگاران کرمانشاه؛ رئیس پلیس هدایت و رانندگی استان از آمادگی پلیس راهور برای پوشش ترافیکی در شب های ماه محرم اطلاع داد.

وی اضافه کرد: با توجه به حضور هیئت های مذهبی در سطح شهر و برگزاری مراسم عزاداری، پلیس هدایت و رانندگی در راستای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور شهروندان طرح ویژه ترافیکی اجرا خواهد نمود.

سرهنگ شیری بعلاوه از ابلاغ موارد و نکات لازم به هیئت ها همانند عدم انسداد معابر اطلاع داد و گفت: هیئت ها بعلاوه در رابطه با مسائل ترافیکی که ممکن است در پی ایجاد داربست، نصب بنر، توزیع نذورات و... برای مردم به وجود آید، مسئول هستند.

این مقام انتظامی بعلاوه خواهان رعایت سرعت مطمئنه از سوی رانندگان در شب های محرم و در هنگام برگزاری مراسم عزاداری شد و گفت: هیئت ها هم نسبت به زمان معین شده برای انجام عزاداری توجه داشته باشند و آن را رعایت نمایند.

وی در مورد شعارنویسی بر روی خودروها هم گفت: شعارنویسی ها نباید به گونه ای باشد که شیشه خودرو پوشانده شده و مانع مشاهده داخل خودرو گردد و در صورت مشاهده چنین موردی خودرو توقیف خواهد شد.

سرهنگ شیری بعلاوه از توقیف خودروهایی اطلاع داد که شعارهای نامتعارف بر روی آنها درج شده باشد.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه با بیان اینکه گل آلود کردن خودروها را هم ممنوع است، گفت: پلیس هدایت و رانندگی طی شب های برگزاری مراسم عزاداری محرم در کنار هیئت های مذهبی حضوری فعال خواهد داشت.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1400 بروزرسانی: 25 مرداد 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1060

به "آمادگی پلیس راهور استان برای پوشش ترافیکی شب های محرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمادگی پلیس راهور استان برای پوشش ترافیکی شب های محرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید