آنچلوتی: وینیسیوس سرنوشت سازترین بازیکن دنیاست، باید در بازی برگشت نیز به همین میزان بجنگیم و کوشش کنیم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سرمربی تیم رئال مادرید گفت: او در حال حاضر سرنوشت سازترین بازیکن دنیاست. او متوقف نمی گردد؛ دائما دریبل، پاس گل، گل. او اکنون معین کننده ترین است. امیدوارم او بتواند به این مسیر ادامه بدهد.

آنچلوتی: وینیسیوس سرنوشت سازترین بازیکن دنیاست، باید در بازی برگشت نیز به همین میزان بجنگیم و کوشش کنیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید در شبی که دو گل زودهنگام از لیورپول دریافت کرد، در نهایت پیروز شد این تیم را با نتیجه باورنکردنی 5-2 در آنفیلد شکست دهد. کارلو آنچلوتی، سرمربی کارکشته کهکشانی ها که همین فصل گذشته توانست تیمش را قهرمان اروپا کند، در فاصله چند ماه، دوباره مچ کلوپ را خواباند؛ البته این بار با شدت و اقتدار بیشتر؛ او در خاتمه بازی امشب با به تحسین شاگردانش پرداخت که علی رغم یک آغاز بد، توانستند خود را پیدا نموده و پیروز شوند.

آنچلوتی در آغاز صحبت های خود با تاکید بر این نکته که کسب نتیجه 5-2 در آنفیلد به هیچ عنوان کار آسانی نبود گفت: این پیروزی، آسان به دست نیامد؛ مخصوصا با اتفاقاتی که در ابتدای کار رقم خورد و دو گل از حریف دریافت کردیم.

او در ادامه اضافه نمود: بعد از اینکه نتیجه 2-0 شد، اعتماد به نفس خودمان را از دست ندادیم و کم کم کنترل توپ را در اختیار گرفتیم. وینیسیوس جونیور در کسب این برد خیلی موثر بود و یک بازی باورنکردنی از او شاهد بودیم.

با وجود کسب بردی مقتدرانه در خانه حریف، سرمربی رئال مادرید معتقد است که هنوز صعود تیمش قطعی نشده است. او در این خصوص گفت: قسمت اول این داستان خوب پیش رفت، اما هنوز کار تمام نشده است. باید در ملاقات برگشت نیز به همین مقدار بجنگیم و کوشش کنیم. آن ها در نیمه اول به ما ضربه زدند و ما هم این کار را در نیمه دوم انجام دادیم. البته لیورپول بعد از به تساوی کشیده شدن بازی، فشار زیادی آورد، اما توانستیم آن را کنترل کنیم.

کارلتو در پاسخ به این سوال که وقتی تیمش 2-0 عقب افتاد به چه چیزی فکر می کرد، یادآور شد: در آن لحظات به بازی منچسترسیتی (فصل گذشته و کامبک رویایی رئال مقابل این تیم) فکر می کردم و امیدوار بودم که همان اتفاق رخ بدهد که این گونه نیز شد. ما آغاز به گلزنی کردیم و خطرات متعددی روی دروازه حریف خلق کردیم. در ادامه، روی بهبود دفاع خود نیز کار نموده و والورده را مسئول کنترل هندرسون کردیم که انرژی بیشتری داشت.

در شبی که بنزما و وینیسیوس دبل کردند و دیگر ستاره های رئال هم درخشش قابل توجهی داشتند، آنچلوتی توجه ویژه ای نیز به جوانان تیمش داشت. او با تمجید از رودریگو تاکید نمود: رودریگو امشب فوق العاده بازی کرد. در چنین بازی ها و نتایجی چنین بازیکنانی باید به تیم یاری نمایند که این گونه هم بود.

او بعلاوه در خصوص وینیسیوس که با زدن دو گل اول نقش زیادی در بازگشت رئال داشت، گفت: او در حال حاضر سرنوشت سازترین بازیکن دنیاست. او متوقف نمی گردد؛ دائما دریبل، پاس گل، گل. او اکنون معین نماینده ترین است. امیدوارم او بتواند به این مسیر ادامه بدهد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1510

به "آنچلوتی: وینیسیوس سرنوشت سازترین بازیکن دنیاست، باید در بازی برگشت نیز به همین میزان بجنگیم و کوشش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچلوتی: وینیسیوس سرنوشت سازترین بازیکن دنیاست، باید در بازی برگشت نیز به همین میزان بجنگیم و کوشش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید