منچستریونایتد آماده شروعی تازه در 2022

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرگزاری خبرنگاران- منچستریونایتد و نیوکاسیل انتظار دارند در سال 2022 وقایع متفاوت و البته مثبتی در انتظارشان باشد.

منچستریونایتد آماده شروعی تازه در 2022

به گزارش خبرنگاران، نیوکاسل طی 3 بازی اخیرش در لیگ برتر 11 گل دریافت نموده است و اگرچه آن ها در این مدت به مصاف لسترسیتی، لیورپول و منچسترسیتی رفتند، این آمار وخامت اوضاع خط دفاعی آن ها را نشان می دهد. به همین علت است که اسون بوتمان و کایرن تریپیر در صدر اهداف زاغ ها برای پنجره جابجایی زمستانی حضور دارند. نیوکاسل در حال حاضر با مالکان متمولش، خطر سقوط به چمپیونشیپ را حس می نماید و به همین علت در بازی فردا، از یک تساوی هم استقبال خواهد نمود.

رالف رانگنیک کارش را در منچستریونایتد با دو برد لیگ فزونی پیاپی شروع کرد که البته پیروزی مقابل نوریچ، همانند برد مقابل کریستال پالاس متقاعد نماینده نبود. در ادامه دو بازی شیاطین سرخ به علت شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد تا آن ها پس از استراحت کافی سراغ این بازی بیایند. بازی فردا فرصت خوبی خواهد بود تا ببینیم رانگنیک در این مدت، چقدر در دیکته کردن فلسفه خود به بازیکنانش پیروز عمل نموده است.

منچستریونایتد در 38 رویارویی اخیرش با نیوکاسل فقط 4 بار شکست خورده است. منچستریونایتد در 34 بازی خارج از خانه اخیرش در لیگ برتر فقط متحمل 2 شکست شده است. منچستریونایتد در هر کدام از 4 بازی آخرش مقابل نیوکاسل، حداقل 3 گل به این تیم زده است. سه برد لیگ فزونی اخیر منچستریونایتد با اختلاف گل حداقلی رقم خورده است.

ملی پوشان فرانسوی و اروگوئه ای شیاطین سرخ پس از بازگشت به تمرینات، حالا می توانند به ترکیب تیم خود برگردند. رافائل واران و ادینسون کاوانی پس از حدود دو ماه غیبت، به ترکیب منچستریونایتد برگشتند. به نقل از MEN، در حالی که یونایتد آماده اولین بازی خود پس از گذشت 16 روز می گردد، هر دوی این بازیکنان همراه هم تیمی های خود به نیوکاسل سفر کردند. واران که در جریان تساوی روز 2 نوامبر مقابل آتالانتا دچار مسئله ای از ناحیه همسترینگ شد، از 2 هفته قبل به تمرینات برگشت. کاوانی هم که مثل واران از بعد بازی با آتالانتا برای تیمش به میدان نرفت، مدتی است که در تمرینات حضور داشته و حالا آماده است تا زیر نظر رالف رانگنیک به میدان برود.

دروازه بان اسپانیایی شیاطین سرخ از کار کردن زیر نظر سرمربی 63 ساله آلمانی لذت می برد. داوید دخیا می گوید تمرینات این روزهای منچستریونایتد با طراوت و شادابی خاصی پیگیری می گردد. به نقل از سایت رسمی منچستریونایتد، شیاطین سرخ فردا پس از وقفه ای 16 روزه دوباره به میادین بر می گردند و در چارچوب هفته نوزدهم لیگ برتر مهمان نیوکاسل خواهند بود. دروازه بان شماره یک این تیم، در خصوص شرایط تیمش گفته است:

تماشا این که کل نفرات تیم دوباره به طور درست و حسابی کنار هم تمرین می نمایند و همگی حال شان خوب است، حس بسیار خوبی دارد. مشخصا ما در این مدت کوشش زیادی کردیم. زیر نظر او (رانگنیک) هر بخش و هر لحظه از تمرینات خیلی سخت است. در اینجا هر بار از شما انتظار می رود در تمرینات و بازی ها، کل توان تان را به کار بگیرید. البته این تازه ابتدای کار است و ما فقط چند هفته کنار هم بوده ایم. باید ببینیم در آینده اوضاع از چه قرار خواهد بود. تیم تمرینات شاداب و پر نشاطی را سپری می نماید و حالا باید این را در بازی های بزرگ نشان بدهیم.

پل پوگبا به صورت رایگان هم شانسی برای حضور در سانتیاگو برنابئو نخواهد داشت. به نقل از مارکا، قرارداد پل پوگبا، هافبک فرانسوی باشگاه منچستریونایتد در انتها این فصل تمام می گردد و این بازیکن از ژانویه می تواند با تیم های خواهانش مذاکره کند. در حالی که در سال های اخیر صحبت های فراوانی در خصوص علاقه باشگاه رئال مادرید به این بازیکن به گوش می رسید و سران رئال چند باری هم برای جذب این بازیکن کوشش کردند اما بنا به ادعای مارکا حالا که فرصت جذب رایگان این بازیکن پیش آمده، رئالی ها قصد ندارند هیچ اقدامی برای خرید پوگبا انجام دهند.

شنیده ها حاکی از این است که کارلو آنچلوتی از خط هافبک خود رضایت کامل دارد و با وجود کاسمیرو، کروس و مودریچ به عنوان مثلث اصلی خط هافبک و گزینه های جانشین مطمئن و آینده دار این تیم نظیر کاماوینگا و والورده، خرید پوگبا تنها توازن تیم را بر هم می زند. ضمن این که هافبک فرانسوی دستمزد بالایی نیز دارد و به همین دلیل رئالی ها به هیچ عنوان حتی به رایگان هم قصد ندارند برای خرید این بازیکن کوشش نمایند و به نظر می رسد پرونده علاقه تیم سفید پوش مادریدی به این هافبک دیگر بسته شده باشد و پوگبا باید تیم دیگری را برای ادامه دوران حرفه ای خود انتخاب کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 بهمن 1400 بروزرسانی: 20 بهمن 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1249

به "منچستریونایتد آماده شروعی تازه در 2022" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد آماده شروعی تازه در 2022"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید