ابزار سفر: عکاسی هوایی با گوپرو بدون پهپاد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، فکرش را می کردید که تنها با پرتاب دوربین گوپرو خود به هوا بتوانید عکس و فیلم هوایی بگیرید؟ با خبرنگاران همراه باشید و درباره ابزاری نوین بخوانید که ظاهری مشابه موشک دارد و دوربین گوپرو را در دل خود جا می دهد.

ابزار سفر: عکاسی هوایی با گوپرو بدون پهپاد

دیگر وقت آن رسیده که با منوپاد خداحافظی کنید. عمر سلفی گرفتن ها کم کم رو به اتمام است و این روزها خیلی ها به گرفتن تصاویر هوایی رو آورده اند. اما، از یک طرف عکس برداری هوایی کار چندان آسانی نیست و از طرف دیگر هزینه خریداری پهپاد کمی بالا است. اگر با این دو مسئله مشکل دارید، اما از آن دسته افرادی هستید که نمی توانند فکر عکس برداری هوایی را از سر خود بیرون کنند، در ادامه با ما همراه باشید. در این مطلب به معرفی ابزاری به نام آئر خواهیم پرداخت که راه چاره مشکل شما است.

عکسبرداری هوایی با آئر: بدون نیاز به باتری و شارژ کردن، بدون خطر و دردسر، بدون دشواری و سختی و البته بدون خالی کردن جیب.

با آئر فقط خوش بگذارنید و تصاویر فوق العاده ای خلق کنید.

آئر (AER) درست نقش یک گرداب را برای دوربین گوپرو بازی می کند؛ می توانید با استفاده از آن تصاویر هوایی بی نظیری خلق کنید که شاید هیچ وقت فکرش را هم نمی کردید. تنها کافی است دل و جرئت آن را داشته باشید که دوربین گوپرو خود را به هوا پرتاب کنید. شک نکنید، بعدا از نتیجه کار متعجب خواهید شد.

آئر مثل یک نگهدارنده برای گوپرو (مدل +3، 4 یا 5) شما عمل می کند. طراحی منحصر به فرد این وسیله، این امکان را فراهم می کند که با سرعت بالایی حرکت کند. پوشش فومی شکل آئر نه تنها به حرکت روان آن کمک می کند بلکه از دوربین شما هم به خوبی محافظت می کند. از همه مهمتر این است که نیازی به شارژ کردن ندارد و می توانید با خیال آسوده به سفرهای طولانی بروید.

خیلی ساده، تنها باید گوپرو خود را در جایگاه مخصوص قرار دهید، بال ها را نصب کنید و محکم ببندید. همچنین، می توانید یکی از کیف های مخصوص آئر را تهیه کنید و تمام ابزار خود را در آن جا بدهید. خوشبحتانه، این کیف فضای کافی برای قرار دادن دوربین گوپرو و لوازم جانبی آن را دارد. سفر کردن و به همراه داشتن آئر بسیار راحت و لذت بخش است. همه وسایلتان به راحتی در کیف جا می گیرد.

می توانید برای خرید این ابزار کارآمد که قیمتی معادل 220 هزار تومان (69 دلار) دارد به سایت Kickstarter مراجعه کنید.

ابزار سفر روزهای زوج، ساعت 11:30 شب در خبرنگارانمنتشر می شود. برای دیدن سایر مقالات این مجموعه به صفحه اختصاصی ابزار سفر در خبرنگاران مراجعه کنید.

دو نمونه از تصاویر هوایی که با استفاده از آئر گرفته شده است:

A photo posted by AER - Throw your GoPro! (@aervideo) on Oct 4, 2016 at 10:11am PDT

A photo posted by AER - Throw your GoPro! (@aervideo) on Oct 5, 2016 at 10:58am PDT

منبع: کجارو / kickstarter.com / hiconsumption.com
انتشار: 24 اسفند 1400 بروزرسانی: 24 اسفند 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1287

به "ابزار سفر: عکاسی هوایی با گوپرو بدون پهپاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابزار سفر: عکاسی هوایی با گوپرو بدون پهپاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید