استعفای پورموسوی شوک بود، دنبال بهترین گزینه برای تیم جوانان هستیم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، اکبر محمدی در گفتگو با خبرنگاران درباره اتفاقات رخ داده در تیم فوتبال جوانان و استعفای سیروس پورموسوی سرمربی این تیم گفت: به خاطر نتایج دوره قبل مسابقات قهرمانی آسیا، تیم ایران این دوره در سید چهارم این مسابقات قرار گرفته است. پورموسوی از ابتدای این کار برنامه ریزی دقیقی برای تیم جوانان داشت و در تورنمنت های تاجیکستان و سن پطرزبورگ روسیه شرکت کرد. همچنین تیم جوانان با تیم اندونزی بازی کرد و در مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا هم پیروز بود.

استعفای پورموسوی شوک بود، دنبال بهترین گزینه برای تیم جوانان هستیم

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال ادامه داد: آغاز بخش دیگری از برنامه های ما از بهمن سال گذشته بود که به یک باره کرونا شیوع پیدا کرد. اگرچه بازیکنان تیم جوانان به صورت آنلاین تحت کنترل بودند اما تمرین گروهی و در زمین چیز دیگری است.

محمدی اظهار داشت: در همان مقطع آقای پورموسوی بحث استعفا را مطرح کرد. وی زحمات زیادی برای تیم جوانان کشید که قابل تقدیر است. پورموسوی انسان بسیار باشخصیت، سالم و کاربلدی است و مجدداً هفته قبل هم گفت که تیم جوانان را همراهی نمی کند. این برای فدراسیون فوتبال شوک بود.

وی گفت: پورموسوی این درخواست را چند بار اعلام کرده بود و ما هم دنبال این بودیم تا شرایط مدنظر را برای این مربی فراهم کنیم. همین موضوع باعث شد تا حدودی این اتفاق رخ ندهد ولی در نهایت تصمیم پورموسوی کناره گیری بود.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: بهترین جمله ای که می توان گفت این است که به تصمیم پورموسوی احترام می گذاریم. علاقه مند بودم پورموسوی مأموریتش را در تیم جوانان تمام کند اما خودش تصمیم دیگری گرفت و اصرار به استعفا داشت.

محمدی درباره شرایط نیمکت تیم جوانان تأکید کرد: فدراسیون به سرعت دنبال بهترین گزینه برای سرمربی گری است. این تیم به خاطر تعطیلی تمرینات، شرایط خوبی ندارد. انتخاب سرمربی سلسله مراتبی دارد. ابتدا کمیته فنی گزینه ها را مطرح می کند و سپس باید در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال تصویب شود.

رئیس کمیته جوانان فدراسیون فوتبال درپاسخ به سوالی مبنی بر احتمال تعویق مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هنوز به صورت رسمی چیزی در این باره اعلام و ابلاغ نشده است. البته خبرهای غیر رسمی حاکی از عقب افتادن بازی های نوجوانان است که فکر می کنم به صورت روتین بازی های جوانان هم عقب بیفتد.

وی در واکنش به اینکه فعلا هیچ خبری از تعویق بازی های جوانان آسیا نیست، گفت: اگر این بازی ها عقب نیفتد خیلی تحت فشار می رویم و شرایط نگران کننده می شود. البته این شرایط برای همه کشورها وجود دارد. من با مسئولان کره جنوبی و ازبکستان صحبت می کردم که قصد دارند از هفته آینده تمریناتشان را آغاز کنند. ما هم در فدراسیون فوتبال منتظر تصمیم گیری و مهیا شدن شرایط برگزاری اردوها هستیم.

رئیس کمیته جوانان در انتها درباره اینکه کره جنوبی با فراهم کردن شرایط آغاز فوتبال در این کشور می تواند از سایر رقبا جلوتر باشد، گفت: کره جنوبی حتی وقتی کرونا نبود، از سایر کشورها جلوتر بود. آنها پیروز شدند کرونا را تا حد زیادی کنترل کنند و ما نمی توانیم شرایط این کشور را با سایر کشورها مقایسه کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 355

به "استعفای پورموسوی شوک بود، دنبال بهترین گزینه برای تیم جوانان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استعفای پورموسوی شوک بود، دنبال بهترین گزینه برای تیم جوانان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید