افتتاح بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی در تهران

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش تریبون نیوز؛ بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی پس از دو سال وقفه، روز 9 دی ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور نیازی معاون هماهنگی و محیط کسب و کار وزارت صنعت، معدن و تجارت، نوده فراهانی رئیس اتاق اصناف ایران و هومن رازدار مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ایران افتتاح شد.

افتتاح بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی در تهران

پس از افتتاح نمایشگاه، نوبت به بازدید از غرفه ها و صحبت با غرفه داران شرکت نماینده در نمایشگاه رسید، آقای نوده فراهانی در جمع خبرنگاران گفت: شرکت نماینده های نمایشگاه لوستر در سال های قبل، بیشتر از کشورهای خارجی بودند اما سال جاری این کالاها را که با دست توانمند مهندسان ایرانی فراوری شده، می بینید و این نعمتی برای ما است که دیگر متکی به محصولات خارجی نیستیم و مهندسان ما کالاهایی را فراوری می نمایند که برای صادرات حرفی برای گفتن دارند، وی درباره اهمیت صنعت و صنف لوسترسازی کشورگفت: یکی از صنوفی که حرفی برای صادرات دارد و می توان از صادرات آن ارز آوری کرد، لوستر سازی است. شغل این حوزه کارآفرینی و اشتغال زایی است، مسئله نخست اینکه هر کدام از این فراورینمایندگان تعداد قابل توجهی کارمند دارند و مسئله دوم کسب رضایت مصرف نمایندگان داخل کشور است و سوم بحث صادرات است و هدف آن ها این است که فعالیت بیشتری در صادرات در بحث ارز آوری داشته باشند.

نمایشگاه لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی، از 9 تا 12 دی ماه، از ساعت 8 الی 15 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران فعال است. بعلاوه که این نمایشگاه به همت شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران با هماهنگی اتحادیه لوستر و تجهیزات روشنایی، برگزار شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 14 دی 1401 بروزرسانی: 14 دی 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1483

به "افتتاح بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بیست و هشتمین نمایشگاه لوستر، چراغ های روشنایی و تزئینی در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید