اقامتی مقرون به صرفه و لوکس در اروپا

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، معرفی هتل های لوکس و مقرون به صرفه قیمت اروپا

با وجود اینکه به راحتی و در صورت داشتن پول کافی می توان حین سفر به اروپا، در هتل های لوکس و گران قیمت اقامت کرد، هتل هایی نیز وجود دارند که با ارائه خدماتی در سطح استانداردهای جهانی و اتاق هایی عالی، شرایط اقامتی مطابق با بودجه های مختلف را تامین می نمایند. با خبرنگاران همراه باشید:

اقامتی مقرون به صرفه و لوکس در اروپا

اقامتگاه (Relais Spa Chessy Residence)؛ پاریس؛ فرانسه

کسانی که به پاریس سفر نموده اند می دانند قیمت هتل و تقریبا همه چیز در این شهر گران است. با کمی جست وجو شما می توانید یک محل مناسب و مشابه جواهری در شهر برای اقامت خود در پاریس پیدا کنید که در نزدیکی دیزنی لند پاریس واقع شده است. داشتن اتاق هایی عالی، اینترنت رایگان، سرویس حمل و نقل به دیزنی لند و … همه با هزینه ای زیر 100 دلار در این هتل امکان پذیر است. در اتاق های این هتل یک بخش اداری کوچک و یک آشپزخانه با اجاق گاز برقی قرار داده شده است. امکانات جانبی این هتل شامل استخر، سونای بخار، سالن ورزشی، رستوران و کافی شاپ است.در رستوران این هتل، انواع غذاهای عالی فرانسوی سرو می گردد. خدمه این هتل کاملا آموزش دیده بوده و نهایت کوشش خود را برای ارائه خدمات (VIP) به میهمانان انجام می دهند.

هتل گولدن تولیپ آمستردام وست ، آمستردام، هلند (Golden Tulip Amsterdam West -Amsterdam, Netherlands)

شهر آمستردام به علت دارا بودن هتل های فراوان و مقرون به صرفه قیمت دارای معروفیت بوده و مسافران کوله پشتی به دوش همیشه از این محل استقبال می نمایند. البته برای کسانی که قصد اقامت در هتل های بسیار مقرون به صرفه و پر سر و صدا را ندارند، گزینه مناسب دیگری وجود دارد. این هتل در محل مناسب قابل دسترسی در نزدیکی فرودگاه (Schiphol) واقع شده و در مرکز شهر قرار گرفته است؛ به همین علت امکان دسترسی به بخش های مختلف شهر و پشت و گذار در آمستردام از این هتل بسیار ساده است. با صرف هزینه ای کمتر از 100 دلار شما می توانید یک اتاق جادار که سیستم گرمایش از کف داشته و حمام و سرویس بهداشتی مجزا، اینترنت رایگان، طراحی عالی و امکانات مناسب و دیوارهایی با قابلیت جذب صدا، در اختیار داشته باشید و شب را در محیطی کاملا ارام استراحت کنید. رستوران این هتل به صورت بوفه باز برای صبحانه و ناهار فعال بوده و ظرفیت پذیرایی از 300 نفر در آن واحد را دارد. در کافی شاپ این هتل می توانید یک فنجان قهوه داغ و شیرینی خانگی سفارش داده و از آن لذت ببرید. ایستگاه تراموای شهری تنها 50 متر با در ورودی هتل فاصله داشته و از این محل به راحتی می توانید به بعضی از مشهورترین دیدنی های شهر از قبیل خانه آن فرانک (Anne Frank House) و موزه ونگوک (Van Gogh Museum) بروید.

هتل پاسئو دل آرته، مادرید، اسپانیا (Hotel Paseo Del Arte -Madrid, Spain)

این هتل تنها 100 متر با ایستگاه قطار (Atoche) فاصله داشته و یک هتل 4 ستاره و شیک در قلب شهر مادرید محسوب می گردد. اتاق های این هتل به خوبی تجهیز شده و تمامی امکانات راحتی و آسایش مسافران در آن تعبیه شده و دارای منظره به باغ زیبای داخلی هتل یا شهر مادرید هستند. در این هتل، پذیرش، اینترنت وای فای رایگان، امکان دسترسی به شبکه های تلوزیونی بین المللی، حمام های عالی و امکان دسترسی عالی به دیدنی های شهر وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به باشگاه ورزشی، فروشگاه داخلی، کافی شاپ و رستوران اشاره نمود. در رستوران این هتل ، صبحانه به صورت بوفه باز ارائه شده و انواع غذاهای اسپانیایی و بین المللی در آن سرو می گردد. هتل پاسئو دل آرته دارای 260 اتاق بوده و تنها 15 کیلومتر با فرودگاه مادرید فاصله دارد که این موضوع سبب سهولت دسترسی به ان شده است. موقعیت مکانی این هتل در شهر مادرید در محل موسوم به مثلث هنری است و شما می توانید با پای پیاده به موزه های مختلف شهر مادرید، پارک ها، مراکز خرید و رستوران های این منطقه سر زده و از زندگی شبانه مادرید نیز لذت ببرید.

منبع: الی گشت
انتشار: 8 خرداد 1401 بروزرسانی: 8 خرداد 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1345

به "اقامتی مقرون به صرفه و لوکس در اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامتی مقرون به صرفه و لوکس در اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید