الهلال عربستان در پی خرید امباپه

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، اکیپ گزارش داده است که مسائل امباپه و پی اس جی نگاه عربستانی ها را هم به خود جلب نموده است. الهلال که کوشش ناکامی برای خرید مسی داشت، حالا می خواهد از فرصت استفاده کند و کیلیان امباپه را به عنوان یکی از ستارگان فوتبال جهان به خدمت بگیرد.

الهلال عربستان در پی خرید امباپه

پی اس جی شب گذشته با خط زدن امباپه از فهرست تور تابستانی در ژاپن، یک شوک را به دنیای فوتبال وارد کرد. در حقیقت پاریسی ها از این که این بازیکن می خواهد در سال 2024 به صورت رایگان به رئال مادرید بپیوندد، به شدت عصبانی هستند. پی اس جی تا روز نهم مرداد به امباپه فرصت داده تا به پیشنهاد آنها در خصوص تمدید پاسخ بدهد و اگر این بازیکن پاسخی ندهد، او را در فهرست فروش خواهند گذاشت که علاوه بر رئال مادرید و تیم های انگلیسی به نظر می رسد که الهلال عربستان هم آماده است تا این ستاره را به خدمت بگیرد.

معین نیست که مبلغ پیشنهادی الهلال به امباپه چقدر خواهد بود اما با توجه به این که این باشگاه حاضر شده بود تا به مسی سالانه 500 میلیون یورو بپردازد، بعید نیست که پیشنهادشان به امباپه نیز در همین حدود باشد. البته اکیپ در گزارش خود نوشته است که خیلی بعید است که امباپه بخواهد پیشنهاد الهلال را بپذیرد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 31 تیر 1402 بروزرسانی: 31 تیر 1402 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1568

به "الهلال عربستان در پی خرید امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهلال عربستان در پی خرید امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید