رونالدو در دوبی تیم جدیدش را انتخاب می نماید ، تصمیم سرنوشت ساز کریس بعد از پیشنهاد هنگفت!

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، روزنامه الشرق الاوسط عربستان اطلاع داد باشگاه النصر همچنان در حال رایزنی برای جذب کریستیانو رونالدو است.

رونالدو در دوبی تیم جدیدش را انتخاب می نماید ، تصمیم سرنوشت ساز کریس بعد از پیشنهاد هنگفت!

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه الشرق الاوسط، منابع مطلع گفتند که تماس های کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی و باشگاه النصر برای امضای قرارداد در بازار جابجایی زمستانی که طی چند روز آینده شروع می گردد، احیا شده است.

به گفته همین منابع، در سرانجام هفته جاری و پس از احیای تماس ها که قرار است قرارداد رسمی سه ساله بین آنها با مبلغ هنگفتی امضا گردد، تصمیم گیری خواهد شد.

او اشاره نمود که مذاکره کننده عربستانی هنوز با ستاره پرتغالی قرارداد امضا نکرده است، اما پیشنهاد رسمی دو هفته مانده به جام جهانی به ستاره پرتغالی رسیده و منتظر تایید رونالدو برای امضای قرارداد با او هستند.

روزنامه اسپانیایی مارکا روز گذشته (سه شنبه) تایید کرد که مهاجم سابق منچستریونایتد برای گذراندن سال نو در دبی خواهد بود و این بدان معناست که این بازیکن ممکن است در این مدت آینده خود را معین کند.

کریستیانو رونالدو، برترین گلزن پرتغالی، هفتم ماه جاری، توافق برای انتقال به باشگاه النصر عربستان پس از سرانجام ماجراجویی کشورش در جام جهانی 2022 قطر را تکذیب کرد. قرارداد با منچستریونایتد ماه گذشته فسخ شد و پس از آن حدس ها در خصوص موافقت این بازیکن با یک پیشنهاد بزرگ از النصر مطرح شد.

گزارش های مطبوعاتی حاکی از آن بود که رونالدو سالانه بیش از 100 میلیون پوند (121 میلیون دلار) در النصر دریافت می نماید. با این حال، رونالدو 37 ساله تایید کرد که گزارش های توافقش با باشگاه النصر اشتباه بوده است.

باشگاه رئال مادرید اسپانیا روز چهاردهم همین ماه (دسامبر) گفت که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی که بدون تیم شده است، در مدت حضورش در مرکز اسپانیا در این باشگاه تمرین می نماید.

رونالدو 37 ساله که پس از فسخ قراردادش با منچستریونایتد به بازیکن آزاد تبدیل شد، 9 سال را در رئال مادرید گذراند و هنوز رابطه نزدیکی با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه دارد.

  • سورپرایز نو دنیای فوتبال | رونالدو دوباره مقابل مسی قرار می گیرد
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 11 بهمن 1401 بروزرسانی: 11 بهمن 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1499

به "رونالدو در دوبی تیم جدیدش را انتخاب می نماید ، تصمیم سرنوشت ساز کریس بعد از پیشنهاد هنگفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونالدو در دوبی تیم جدیدش را انتخاب می نماید ، تصمیم سرنوشت ساز کریس بعد از پیشنهاد هنگفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید