انگلیس ایتالیا را کنار زد و در اروپا اول شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، فارس نوشت: آمار تلفات بریتانیا بر اثر ابتلا به کووید-19 با پیشی دریافت از ایتالیا در صندلی اول قاره سبز و دوم دنیا نهاده شد.

انگلیس ایتالیا را کنار زد و در اروپا اول شد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

آخرین آمار دفتر آمار ملی بریتانیا نشان می دهد 29 هزار و 648 نفر بر اثر ابتلا به کووید-19 در انگلیس و ولز تا 24 آوریل (5 اردیبهشت) جان باخته اند که از آمار کنونی ایتالیا با 29 هزار و 76 فوتی، بیشتر است. این بدان معناست که آمار تلفات واقعی بریتانیا تقریباً 50 درصد بیشتر از برآوردهای اولیه است.

روزنامه انگلیسی میرور بنابر اعلام دفتر آمار ملی بریتانیا گزارش داد تا اول ماه مه، 6 هزار و 391 نفر در مراکز مراقبتی بریتانیا قربانی کروناویروس شده اند. به گفته این نهاد، 5 هزار و 890 مرگ در این مراکز تا 24 آوریل در انگلیس و ولز به ثبت رسید.

با احتساب آمار مرگ و میر اسکاتلند و ایرلند شمالی، آمار کلی تلفات بریتانیا به بیش از 30 هزار مورد می رسد که بالاترین رقم در اروپاست. همچنین بنابر آمار جدید، بریتانیا به لحاظ تلفات بعد از آمریکا در صندلی دوم قرار می گیرد.

این آمار در میانه نگرانی ها درباره نرم افزار ردیابی کروناویروس، برنامه دولت برای کاهش محدودیتها و کمبود تجهیزات حفاظت شخصی برای کادر درمان بریتانیا اعلام شده است.

بنابر آمار پایگاه اطلاع رسانی worldometers، تا به امروز بیش از 3 میلیون و 660 هزار نفر در سراسر دنیا به کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 252 هزار و 675 نفر جان خود را از دست داده اند. همچنین حدود یک میلیون و 204 هزار نفر بهبود یافته اند.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 273

به "انگلیس ایتالیا را کنار زد و در اروپا اول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگلیس ایتالیا را کنار زد و در اروپا اول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید