اگر اضافه وزن دارید این مانتوها را نپوشید!

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، برای انتخاب مانتو مناسب برای افراد چاق ضروری است نکات بسیار زیادی را درنظر داشته باشید تا بتوانید یک استایل مجذوب کننده بسازید.

اگر اضافه وزن دارید این مانتوها را نپوشید!

در این مطلب از خبرنگاران قصد داریم درباره اشتباهاتی که ممکن است خانم های چاق در انتخاب مانتو انجام دهند صحبت کنیم. برای اطلاع از اشتباهات رایج انتخاب مانتو برای افراد چاق با ما همراه باشید.

اشتباهات رایج انتخاب مانتو برای افراد چاق

مانتوهای بلند

مانتوهای بلند و گشاد باعث می شوند که حتی از حالت واقعی نیز چاق تر دیده شوید و استایل شما بد و نامنظم دیده گردد. انتخاب مانتو باید به گونه ای باشد که نواقص بدن شما را بپوشاند در صورتی که مانتوهای بلند بخش های مثبت اندام شما را هم می پوشانند. اگر به این دست از مطالب علاقه دارید، مطلب معرفی اکسسوری های بهار 1401 را بخوانید.

مانتوهای تنگ

استفاده از مانتوهای تنگ باعث می گردد بخش های چاق بدن شما بیشتر دیده گردد و این موضوع باعث به هم ریختگی استایل می گردد. بنابراین با دوری از این مدل مانتو از تاکید بر روی نواحی چاق بدن خود بپرهیزید.

اشتباهات رایج انتخاب مانتو رنگ روشن

رنگ روشن باعث می گردد اندام شما درشت تر دیده گردد. بنابراین زمانیکه مانتو خود را به رنگ روشن انتخاب می کنید باید بدانید که اندام شما جلوه بیشتری پیدا خواهند کرد. اگر می خواهید لاغرتر دیده شوید از مانتوهای رنگ تیره بهره ببرید.

یقه مانتو

در هنگام خرید مانتو به یقه آن دقت کنید. برای لاغرتر دیده شدن بهتر است از مانتوهایی بهره ببرید که گردن شما کشیده تر و در نتیجه بالاتنه شما نیز لاغرتر از حالت واقعی دیده گردد.

توجه به خط کمر

از مهم ترین نکاتی که برای خرید مدل مانتو برای افراد چاق باید مدنظر قراردهید این است که خط کمر تنظیم نماینده مانتو است. مهم نیست چه مدلی را برای مانتو انتخاب می کنید، تنها ضروری است روی خط کمر مانتو تمرکز کنید. تمرکز روی این قسمت توجه را از روی شکم برمی دارد و اندام شما را ظریف تر نشان می دهد.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با این آرایش چشم، همه به شما نگاه می نمایند! را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1362

به "اگر اضافه وزن دارید این مانتوها را نپوشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اگر اضافه وزن دارید این مانتوها را نپوشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید