اینستاگرام اجازه می دهد با تکان دادن گوشی مشکلاتش را گزارش کنید

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، آدام موسری، مدیرعامل اینستاگرام روز چهارشنبه گفت که این شرکت دو قابلیت نو دیگر را برای بهبود تجربه کاربران به این پلتفرم اضافه کرده است، که از جمله آن می توان به قابلیت تکان شدید اشاره کرد که به کاربران این امکان را می دهد مسائل این پلتفرم را سریع تر گزارش کنند. اگر از اپلیکیشن اینستاگرام استفاده می کنید و آن طور که باید کار نمی کند، وقتی اپلیکیشن باز است گوشی خود را تکان دهید، یک صفحه نو برایتان باز می شود که از شما می پرسد: مسئله ای پیش آمده است؟ و در آن قسمت به راحتی مشکل خود را به سرور های این پلتفرم محبوب گزارش می کنید.

اینستاگرام اجازه می دهد با تکان دادن گوشی مشکلاتش را گزارش کنید

موسری اعلام کرد که این ویژگی به اینستاگرام بازخوردی از جانب کاربران را می دهد که به آن در اولویت بندی رفع اشکالات موجود کمک شایانی خواهد کرد. وی گفت: شما می توانید دقیقا توضیح دهید که چه اتفاقی افتاده، چگونه در آن مشکل قرار گرفتید و همه احساساتی که نسبت به آن را بیان کنید. ما از کارشناسانمان می خواهیم که در اسرع وقت به بررسی آن بپردازند و آن را رفع کنند.

قابلیت نو دیگری که به اینستاگرام اضافه شده چیزی است که موسری آن را ویژگی بالاخره نامید. این قابلیت به شما امکان حذف یک تصویر از اسلاید عکس ها را می دهد. او افزود که این قابلیت را کاربران بسیار زیادی از ما درخواست کردند و شرکت هم بالاخره به درخواست آن ها خود احترام گذاشت و این قابلیت کاربردی را در دسترس همه کاربران قرار داده است. او با ویدیویی که در توییتر منتشر کرد توضیح داد: اکنون می توانید بروید و یکی از تصاویری را که در اسلاید های پست خود دوست ندارید را انتخاب کنید، سپس به منوی سه نقطه در بالا سمت راست بروید، ویرایش را بزنید، عکسی که می خواهید از شر آن خلاص شوید را انتخاب کرده و نماد حذف را در بالا قسمت سمت چپ مشاهده خواهید کرد که می توانید آن را پاک کنید.

لازم به ذکر است که قابلیت حذف عکس از تصاویر اسلایدی فقط برای کاربران iOS در دسترس است، اما همه کاربران اینستاگرام ایالات متحده آمریکا بدون در نظر گرفتن نوع دستگاه خود می توانند از قابلیت تکان شدید بهره ببرند. در ماه های اخیر اینستاگرام قابلیت های نو و متنوعی را به پلتفرم خود اضافه کرده تا رضایت هر چه بیشتر کاربرانش را در رقابت با سایر پلتفرم ها جلب کند.

آدام موسری فاش کرد که این پلتفرم شروع به آزمایش قابلیت نو استراحت کنید (Take a Break) کرده است. این قابلیت جالب برای تشویق کاربران به استراحت پیوسته در حین استفاده از اینستاگرام طراحی شده و بعد از 10، 20 یا 30 دقیقه به شما یادآوری می کند که به انجام کار دیگری مانند گوش کردن به آهنگ دلخواه اتان بپردازید. موسری، مدیرعامل پلتفرم اینستاگرام توضیح داد که این ویژگی نو یک گزینه کاملا اختکمک و انتخابی است که به شما امکان می دهد پس از یک مدت زمان از پیش مشخص شده از طریق خودتان، یادآوری های استراحت را در اپلیکیشن دریافت کنید.

مدیرعامل اینستاگرام امیدوار است که این قابلیت را در ماه دسامبر در اختیار همه کاربرانش قرار دهد. مانند هر ویژگی دیگری، این قابلیت هم با محدودیت هایی روبرو است. قابلیت نو استراحت کنید به طور دقیق مکث های بین اسکرول محتوا در اینستاگرام را اعمال نمی کند، یعنی کاربر می تواند به سادگی روی انجام شد ضربه بزند و به اسکرول مطالب ادامه دهد. از دیگر ویژگی های نو اینستاگرام می توان به امکان تبدیل متن به گفتار برای ویدیوها اشاره کرد.

زمانی که کاربران متنی را برای ویدیوهای Reels تایپ می کنند، می توانند از امکان تبدیل این متن به صدا استفاده کنند که در حال حاضر دو صدا برای این قابلیت ارائه شده است. اگرچه این قابلیت برای افراد با مسائل بینایی بسیار مفید است، اما در تیک تاک عمدتا برای مجذوب کننده تر کردن ویدیوها استفاده می شود.

در کنار این قابلیت، اینستاگرام اعلام کرده که کاربران Reels از این به بعد می توانند از چندین افکت صوتی برای تغییر صدای خود استفاده کنند. به عنوان مثال از بین این افکت ها می توانیم به گزینه های هلیوم، گزارشگر، ربات و خواننده اشاره کنیم. همچنین دو روز پیش اینستاگرام اعلام کرده که برای مقابله با پروفایل های جعلی و حساب های کاربری اسپم از ویدیوهای سلفی برای تأیید هویت استفاده خواهد کرد. باید دید در آینده این پلتفرم محبوب چه ویژگی های دیگری را در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

منبع: TheVerge

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1200

به "اینستاگرام اجازه می دهد با تکان دادن گوشی مشکلاتش را گزارش کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اینستاگرام اجازه می دهد با تکان دادن گوشی مشکلاتش را گزارش کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید