قابلیت Super Follow توییتر در دسترس کاربران iOS نهاده شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، توییتر اعلام نموده که کاربران iOS هم اکنون می توانند از قابلیت نو این پلتفرم با نام Super Follow استفاده نمایند. پیش تر این ویژگی نو برای گروه محدودی از کاربران آمریکایی و کانادایی عرضه شده بود. قابلیت Super Follow توییتر ویژگی نوی است که به تولیدنمایندگان محتوا و افراد مشهور اجازه می دهد بعضی توییت ها را تنها برای سوپرفالورهای خود منتشر نمایند. در واقع Super Follow چیزی شبیه به اشتراک پولی است و کاربران می توانند با سوپرفالو کردن از افراد دلخواه خود حمایت اقتصادی نمایند.

قابلیت Super Follow توییتر در دسترس کاربران iOS نهاده شد

این خبر به وسیله صفحه پشتیبانی توییتر به اشتراک گذاشته شده که بر اساس آن همه کاربران iOS این گزینه را در اختیار دارند تا سازندگان منتخب را Super Follow نمایند. کاربران خاص و اینفلوئنسرها می توانند هزینه اشتراک ماهانه Super Follow را بین 2.99، 4.99 و 9.99 دلار به دلخواه خود معین نمایند. به گفته توییتر 97 درصد از این هزینه مستقیما به حساب صاحب اکانت واریز خواهد شد. با این حال سقف عایدیی کاربران از توییتر 50 هزار دلار معین شده است. پس از رسیدن به این حد، عایدی خالص به 80 درصد خواهد رسید و 20 درصد به جامانده به توییتر و واسطه ها می رسد.

این قابلیت برای کاربران با حداقل 10 هزار فالوور، 18 سال سن، 25 توییت در 30 روز گذشته و ساکن ایالات متحده آمریکا فعال خواهد شد. بعلاوه این کاربران باید سیاست و قوانین Super Follow را مد نظر قرار دهند. برای دادن درخواست عضویت کافی است روی دکمه Super Follow در نمایه حساب کاربری ضربه بزنید تا توضیحاتی درباره حق اشتراک و پیشنهادات آن ها ببینید. طبق گفته توییتر یکی از ویژگی های اصلی سوپرفالو، محتوای خاص و ویژه است که از جمله آن ها می توان به محتوای اختصاصی برای کاربران اشاره داشت. علاوه بر گزینه Super Follow، توییتر سرویس Twitter Blue خود را هم به زودی در دسترس کاربران کشورهای بیشتری قرار می دهد.

پلتفرم توییتر در چند ماه اخیر قابلیت های زیادی را جهت افزایش رضایت کاربران و بعلاوه به منظور عایدیزایی به این اپلیکیشن اضافه نموده است. سرویس Twitter Blue یکی از آن ها است. در ابتدا سرویس اشتراک Twitter Blue در دسترس کاربران کشور های استرالیا و کانادا قرار گرفته، اما این پلتفرم میخواهد کاربران این سرویس را در دسترس کاربران دیگر کشور ها هم قرار دهد. توییتر با ارائه این سرویس و ویژگی های آن میخواهد تجربه کاربران خود از توییتر را شخصی تر و واضح تر کند. حق اشتراک این سرویس نو در حال حاضر برای کاربران کانادا حدود 2.89 دلار و برای کاربران استرالیا 3.44 دلار معین شده است و به مرور زمان ویژگی ها و مزایای بیشتری برای مشترکان ایجاد خواهد نمود.

از جمله ویژگی های سرویس نو می توان به پوشه بوک مارک اشاره نمود که کاربران این سرویس با استفاده از این قابلیت کارآمد می توانند توییت های ذخیره شده خود را سازماندهی نمایند. علاوه بر این، مشترکان می توانند پیش از ارسال توییت های خود با استفاده از قابلیت Undo Tweet ابتدا پیش نمایش توییت را مشاهده و در صورت احتیاج آن را اصلاح نمایند. به علاوه، قابلیت دیگری تحت عنوان Reader Mode در این سرویس قرار گرفته که باعث می گردد کاربران توییت های طولانی را راحت تر بخوانند. این ویژگی برای توییت های چندرشته ای که حاوی کلمات بسیار زیادی است کاربرد دارد و کاربران می توانند آن ها را به صورت یکپارچه بخوانند. بعلاوه مشترکین Twitter Blue می توانند با استفاده از آیکون ها و تم های رنگی متفاوت، فضا و رابط کاربری اپلیکیشن خود را شخصی سازی نمایند.

از دیگر قابلیت های نو توییتر می توان به Tip Jar اشاره نمود. این ویژگی به کاربران این اجازه را می دهد تا با کلیک کردن روی یک گزینه از تولیدنمایندگان محتوا حمایت اقتصادی نمایند. با این حال به نظر می رسد توییتر برخلاف Tip Jar که از سرویس های پرداخت ثالث نظیر PayPal و Venmo استفاده می نماید، از روش پرداخت متفاوتی استفاده نمایند و خود توییتر مقداری پورسانت دریافت کند. قابلیت Tip Jar یک نماد کوچک به پروفایل کاربر اضافه میکند. طبق آخرین گزارشات، توییتر در حال کار روی قابلیت نوی به نام Heads up برای بهبود معاشرت های آنلاین در اندروید و iOS است که به کاربران هنگام ورود به مکالمات خشونت آمیز و جنجالی هشدار می دهد.

به زودی ممکن است قبل از ورود به رشته مکالماتی در توییتر، با بنر هشدار آبی رنگی در بالای پاسخ های آن رشته توییت روبرو شوید. این بنر آبی رنگ برای هشدار هنگام ورود به مکالمات خشونت بار نمایش داده می گردد و پس از کلیک روی آن کاربران با پاپ آپی روبرو می شوند که جزئیات بیشتری درباره آن رشته توییت و امکان جنجالی شدن آن دراختیار آن ها قرار می دهد. در پایین صفحه، گزینه ای با عنوان Count Me In وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد با وجود هشدار توییتر به آن مکالمه ملحق شوند. قابلیت نو Heads Up توییتر با هدف مبارزه با اطلاع رسانی های نادرست و دادن قدرت و اختیارات بیشتر به جامعه کاربران این پلتفرم ایجاد شده اند. هشدار هنگام ورود به رشته توییت های خشونت آمیز شاید راهی برای ازبین بردن مکالمات پرتنش باشد، اما نمی تواند کاملا مانند قابلیت Safety Mode جلو مزاحمت های آنلاین را بگیرد. باید دید که این پلتفرم محبوب چه تغییرات و ویژگی های نوی را در ماه های آینده در دسترس کاربران قرار خواهد داد.

منبع: 9to5mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1166

به "قابلیت Super Follow توییتر در دسترس کاربران iOS نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیت Super Follow توییتر در دسترس کاربران iOS نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید