بازدید مجازی از موزه عروسک های بادرود نطنز

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نطنز از فراهم شدن امکان بازدید مجازی از موزه عروسک های شهر بادرود در ایام شیوع کرونا اطلاع داد.

بازدید مجازی از موزه عروسک های بادرود نطنز

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان، حسین یزدانمهر امروز 16 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر گفت: با شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز گردشگری و تاریخی، مسئولین موزه عروسک های سنتی و محلی بادرود کوشش نموده اند تا با استفاده از فناوری های نوین ارتباطی، علاقه مندان به فرهنگ کهن ایران و همچنین گردشگری را تشویق به بازدید از این موزه نمایند.

او اضافه کرد: راه اندازی سامانه آفلاین و پیامکی موزه، راه اندازی فروشگاه مجازی و حمایت از بانوان سرپرست خانوار و همچنین معرفی عروسک های محلی بادرود به صورت مجازی و ارائه تصاویر این عروسک ها در فضاهای مجازی از جمله فعالیت های این موزه از ابتدای سال جاری تا به امروز بوده است.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان نطنز تأکید کرد: برگزاری کلاس های مجازی آموزش خوشنویسی، معرفی مجازی سایر آثار تاریخی نطنز و ارائه فیلم از عروسک های محلی بادرود و معرفی داستان پدید آمدن این عروسک ها به زبان محلی از جمله فعالیت های موزه عروسک های محلی بادرود در ایام تعطیلی موزه ها است.

او توضیح داد: موسسه فرهنگی مهرآفرینان بادرود با همکاری این موزه با فراهم کردن شرایط معرفی مجازی موزه در شبکه های مجازی بادرود به آدرس https://www.rahgoshaymuseum.com/ به دوستداران فرهنگ و هنر خدمات رسانی می نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 288

به "بازدید مجازی از موزه عروسک های بادرود نطنز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مجازی از موزه عروسک های بادرود نطنز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید