بایرن مونیخ به دنبال شکستن رکورد جهانی با تِراِشتگن

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به نظر می رسد باشگاه بایرن مونیخ نسبت به جذب دروازه بان آلمانی تیم فوتبال بارسلونا مصمم است.

بایرن مونیخ به دنبال شکستن رکورد جهانی با تِراِشتگن

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، در حالی که باشگاه بارسلونا نسبت به حفظ طولانی مدت مارک آندره تِراِشتگن امیدوار است، کار دشواری در این راه دارد، چرا که دو باشگاه بایرن مونیخ و چلسی نسبت به جذب دروازه بان آلمانی آبی واناری ها ابراز علاقه نموده اند.

نشریه دیلی میرر در این راستا اطلاع داد مدیران باشگاه بایرن مونیخ امیدوار هستند بتوانند با ارائه پیشنهادی 100 میلیون یورویی که می تواند تِراِشتگن را تبدیل به گرانقیمت ترین دروازه بان دنیا کند، او را به ترکیب باواریایی ها اضافه نمایند.

روز گذشته (آدینه) نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا مدعی شده بود مدیران بایرن مونیخ به دنبال به خدمت دریافت تِراِشتگن هستند، از این رو از این دروازه بان 27 ساله خواسته اند قراردادش را با بارسلونا تمدید نکند و به نوعی او را جانشین مناسبی برای مانوئل نویر 33 ساله می دانند.

در حال حاضر مذاکرات باشگاه بایرن مونیخ و نویر بر سر تمدید قرارداد به نتیجه نرسیده است و احتمال جدایی این دروازه بان ملی پوش از جمع باواریایی ها در سرانجام قرارداد فعلی اش که در سرانجام ماه ژوئن 2021 به اتمام می رسد، وجود دارد.

مشکل اصلی طرفین بر سر تمدید قرارداد، مدت زمان قرارداد جدید است. نویر به دنبال قراردادی طولانی مدت است، اما مدیران این باشگاه نمی خواهند روی سیاست خود که تمدید قراردادهای کوتاه مدت با بازیکنان بالای 30 سال است، پا بگذارند و به نویر پیشنهاد تمدید یک ساله قراردادش را داده اند.

در سوی دیگر مارک آندره تِراِشتگن که تا سرانجام ماه ژوئن 2022 تحت قرارداد بارسلوناست، هنوز برای تمدید قراردادش با این باشگاه کاتالونیایی به توافق نرسیده، اما نشریه موندو دپورتیوو چاپ کاتالونیا روز گذشته مدعی شد تِراِشتگن در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا واقع شده است و می خواهد خود را تا چهار یا پنج سال دیگر به آبی واناری ها متعهد کند.

در هر صورت اگر انتقال دروازه بان پیشین بوروسیا مونشن گلابادخ در ازای 100 میلیون یورو به بایرن مونیخ شکل واقعیت به خود بگیرد، تِراِشتگن تبدیل به گرانقیمت ترین دروازه بان دنیا خواهد شد.

در حال حاضر کپا آریسابالاگا، دروازه بان اسپانیایی آبی پوشان لندنی با انتقالی 80 میلیون یورویی از اتلتیک بیلبائو به چلسی در سال 2018، گرانقیمت ترین دروازه بان دنیا است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 174

به "بایرن مونیخ به دنبال شکستن رکورد جهانی با تِراِشتگن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن مونیخ به دنبال شکستن رکورد جهانی با تِراِشتگن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید