بعد از 11 شرط دیگر با استراماچونی در ارتباط نیستم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران، وریا غفوری کاپیتان تیم فوتبال استقلال در مورد آخرین شرایط این تیم گفت: قبل از هر چیز امیدوارم هرچه زودتر تکلیف ما تعیین گردد و بدانیم که باید چطور برنامه های مان را پیش ببریم.

بعد از 11 شرط دیگر با استراماچونی در ارتباط نیستم

دیگر با استرا در تماس نیستم

کاپیتان استقلال افزود: بعد از آن که شنیدم آقای استراماچونی 11 شرط برای ادامه همکاری با استقلال تعیین کرد دیگر با او در ارتباط نیستم. در جریان مذاکرات قطر قرار ندارم اما از نظر شخصی خیلی به بازگشت ایشان به تیم امیدوار نیستم.

کسی را فالو ننموده بودم که بخواهم آنفالو کنم

وی در خصوص آنفالو کردن استراماچونی توسط بازیکنان گفت: این یک شیطنت بود و تا جایی که من خبر دارم بازیکنان ایشان را فالو ننموده بودند. حداقل خود من هیچ کس را فالو ننموده بودم که بخواهم آنفالو کنم.

غفوری خاطرنشان ساخت: استراماچونی برگردد به نفع تیم ما است. او این تیم را ساخته و به چم و خم تیم کاملاً آشناست و بازگشت او به سود تیم است.

24 روز است سردرگم و بلاتکلیف هستیم

کاپیتان آبی پوشان گفت: 24 روز است که تیم ما سردرگم و فاقد سرمربی است. 16 روز دیگر بازی داریم و نمی دانیم باید چه کنیم. من در روزهای گذشته تنها یک بازیکن برای استقلال بودم و هرگز سرمربی موقت نبودم. فقط قدری وظیفه ما سنگین تر شده بود.

استقلال اینقدر کوچک نشده که این همه صبر کند

غفوری تاکید نمود: استقلال اینقدر کوچک و ذلیل نشده که این همه انتظار بکشد. باید تکلیف استراماچونی تعیین گردد و اگر می آید که خیلی سریع برگردد. من فکر می کنم طرفداران و بازیکنان و باشگاه دارند بازی داده می شوند و اینطوری به شأن استقلال لطمه بزرگی خورد.

فتح الله زاده را نمی شناسم

مدافع آبی پوشان در خصوص حضور فتح الله زاده گفت: فتح الله زاده را نمی شناسم و با کارکرد ایشان آشنا نیستم و صحبت های ضد و نقیض زیاد در باره ایشان شنیدم. اما در خصوص خلیل زاده باید بگویم او پالس های مثبتی داده و بازیکنان هم روی او نظر مثبتی دارند. در بدترین شرایط هم ایشان مسئولیت تیم را پذیرفته و کار سختی را قبول نموده است.

بازگرداندن استراماچونی مثل سوپرجام نگردد

کاپیتان استقلال در خصوص بازگشت احتاقتصادی علی خطیر گفت: هر فردی عملکردش را به یادگار می گذارد و عملکرد آقای خطیر هم تعیین است. اگر رضایت یا نارضایتی هست تعیین است. فکر می کنم ایشان سمتی ندارد، گفتند می توانند استراماچونی را برگردانند اما خبری نشده. امیدوارم این موضوع هم مثل سوپر جام نگردد.

به استراماچونی التماس هم کردیم

وی افزود: ما دوست داریم استراماچونی برگردد. حتی از او خواهش کردیم و به او التماس کردیم اما انگار برای او مهم نبوده. البته حق هم داشته و رفته از حق قانونی اش برای فسخ قراردادش استفاده نموده است.

پول دادن به بازیکن منت گذاشتن ندارد

غفوری در خصوص مطالبات بازیکنان گفت: بحث مطالبات خیلی لوث شده و بازیکنی که باید اول فصل 30 درصد قراردادش را بگیرد این مبلغ را تا نیم فصل هم نمی گیرد. آنوقت جوی راه می اندازند که انگار دادن این پول مثل شاهکار است. باید شرایط اقتصادی تیم بهتر گردد و به بازیکنان رسیدگی بیشتری گردد. این بازیکنان هستند که در زمین عرق ریختند و بازی کردند و نام تیم را پر آوازه کردند. ما بازیکنان هم مثل طرفداران سردرگم و نگران هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 10

به "بعد از 11 شرط دیگر با استراماچونی در ارتباط نیستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بعد از 11 شرط دیگر با استراماچونی در ارتباط نیستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید