تصاویر ، ابرخودروی بی نظیر ایتالیایی با قیمت نجومی 66 میلیارد تومانی!

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، ابرخودروی تازه پنین فارینا با 1900 اسب بخار قدرت 2 میلیون و 200 هزار دلار (حدود 66 میلیارد تومان) قیمت دارد.

تصاویر ، ابرخودروی بی نظیر ایتالیایی با قیمت نجومی 66 میلیارد تومانی!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، شرکت پینین فارینا معینات و عملکرد ابرمناشین جدیدش را معین کرد که شامل 1900 اسب بخار قدرت، حداکثر سرعت 315 کیلومتر بر ساعت در ساعت و شتاب 0 تا 100 دو ثانیه ای است.

پنین فارینا باتیستا بیشتر عملکرد چشمگیر خود را مدیون تصمیم خود برای تبدیل شدن به تمام الکتریکی است که با سیستم خنک نماینده منحصربه فرد عملکردی درخشان دارد. خودروهای برقی سریع تر از خودرو های بنزینی هستند؛ زیرا گشتاور آنها در مدت زمان کوتاه تری اعمال می گردد.

این واکنش گشتاور به این علت اتفاق می افتد که خودرو های تمام الکتریکی دارای گیربکس نیستند. در این میان خودرو های گاز سوز در مسافرت های طولانی عملکرد بهتری دارند. چرا خودروهای برقی معمولاً برای سفر با سرعت بیش از 100 مایل در ساعت مشکل دارند، و تولیدنمایندگان اغلب حداکثر سرعت آنها را برای حفظ مصرف باتری محدود می نمایند.

اما باتیستا این محدودیت را شکسته و توانسته شارژ شدن از 20% تا 80% را در کمتر از 25 دقیقه در خودرو خود فراهم کند. این ماشین با یک بار شارژ کامل 450 کیلومتر راستا را طی می نماید.

طراحی این خودرو نمایی از طرح های این خودروساز ایتالیایی برای آینده را پیش رو می گذارد و در عین حال به نمونه های کلاسیک وفادار مانده است. اتصال دائم به اینترنت پرسرعت و جمع آوری داده های پیشرفته به وسیله سیستم تله متری از دیگری امکانات این ابرخودروی زیباست.

منبع: سان

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 25 مهر 1401 بروزرسانی: 25 مهر 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1450

به "تصاویر ، ابرخودروی بی نظیر ایتالیایی با قیمت نجومی 66 میلیارد تومانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، ابرخودروی بی نظیر ایتالیایی با قیمت نجومی 66 میلیارد تومانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید