تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس و مراکز دانشگاهی استان کرمانشاه

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت: تمام مدارس و مراکز آموزشی استان کرمانشاه امروز به علت غلظت بالای گردوغبار تعطیل اعلام شدند.

تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس و مراکز دانشگاهی استان کرمانشاه

غلامرضا شهبازی در مصاحبه با تسنیم در کرمانشاه، گفت: به علت نفوذ ذرات گردوغبار در جو استان کرمانشاه و بر اساس تصمیم کارگروه شرایط اضطراری آلودگی هوا، تمامی مهد های کودک، مراکز پیش دبستانی، مدارس و دانشگاه های استان کرمانشاه امروز سه شنبه 27 اردیبهشت ماه در نوبت بعدازظهر تعطیل اعلام می گردد.

وی بیان کرد: بعلاوه براساس تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان کرمانشاه با توجه به تداوم استقرار توده گردوغبار با غلظت بالاتر از حدمجاز در سطح استان در امروز و آنالیز آخرین پیش بینی شرایط، تمام ادارات و دستگاه های اجرایی استان به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس، خدمات شهری شهرداری ها، بخش های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان ها و آتش نشانی ها از ساعت 9:30 تا سرانجام وقت اداری تعطیل اعلام شدند.

شهبازی گفت: توصیه می گردد مبتلایان به بیماری های ریوی، قلبی، سالمندان و بچه ها تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

منبع: فرارو
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1375

به "تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس و مراکز دانشگاهی استان کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی نوبت بعدازظهر مدارس و مراکز دانشگاهی استان کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید