توخل: ناراحتم که خبرنگاران برای عملکرد بازیکنانم احترام قائل نیستند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، سرمربی تیم فوتبال پاری سن ژرمن پس از پیروزی قاطع شاگردانش در هفته دهم لوشامپیونه و صعود آنها به صدر جدول رده بندی ابراز خرسندی کرد و در عین حال پاسخ منتقدانش را هم داد.

توخل: ناراحتم که خبرنگاران برای عملکرد بازیکنانم احترام قائل نیستند

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال پاری سن ژرمن شب گذشته (شنبه) در یک بازی خانگی مهم مقابل رن رده سومی، در حالی که دو ستاره اصلی خط حمله اش یعنی نیمار و امباپه را در اختیار نداشت، با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی رسید و صندلی خود را در صدر جدول لوشامپیونه در دهمین هفته از این رقابت ها تثبیت کرد.

توماس توخل پس از این بازی به گلایه از رویه ای که خبرنگاران و رسانه های فرانسوی درباره تیم او در پیش گرفته بودند پرداخت و گفت: شما خبرنگاران برای کارهایی که بازیکنان و تیم ما تا الان انجام داده احترام قائل نیستید و این مرا بسیار ناراحت می نماید. من اما از تیمم بسیار راضی ام و به عملکردی که از آنها دیدم افتخار می کنم.

سرمربی فرانسوی PSG ادامه داد: شاید نتیجه این بازی بهتر از نتیجه بازی چهارشنبه هفته گذشته (شکست 2 بر یک در خانه لایپزیگ در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا) بوده باشد اما من همچنان معتقدم که عملکرد مان در بازی قبلی بهتر بود. در آن بازی ما فوق العاده مبارزه کردیم و ذهنیت تیم استثنایی بود. در این مسابقه هم بازیکنانم با وجود مصدومیت هایی جدید، حیرت آور بازی کردند. من بسیار خوشحالم چون ما یکی از بهترین پیروزی های مان را از زمانی که من سرمربی پاری سن ژرمن شدم، کسب کردیم.

در ادامه فرایند مصدومیت های بازیکنان پاری سن ژرمن، دو بازیکن دیگر این تیم قبل از انتها نیمه اول زمین بازی را ترک کردند. توخل در این باره هم گفت: تا همین الان هم تعداد مصدومان ما بیش از اندازه زیاد بوده و اوضاع دارد بدتر هم می گردد. به همین دلیل مجبور شدیم از کرر استفاده کنیم که آماده هم نبود. همین موضوع درباره لئاندرو پاردس و آندر هررا هم صدق می نماید. شرایط ما فعلاً اینگونه است.

قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه با وجود مصدومیت بازیکنانش و ناکامی هایی که در لیگ قهرمانان داشته، هشت بازی اخیرش در لوشامپیونه را به صورت متوالی برده و در هفت مورد آنها کلین شیت نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 آذر 1399 بروزرسانی: 17 آذر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 601

به "توخل: ناراحتم که خبرنگاران برای عملکرد بازیکنانم احترام قائل نیستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توخل: ناراحتم که خبرنگاران برای عملکرد بازیکنانم احترام قائل نیستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید