توییتر از رازهای کاربران حفاظت می کند ، ویژگی آزمایشی برای پنهان کردن پاسخ توییت ها در راه است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، ویژگی آزمایشی تازه توییتر در راه است. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد پاسخ های توییت های خود را پنهان کنند و این موضوع می تواند مکالمات کاربران را ارتقاء دهد.

توییتر از رازهای کاربران حفاظت می کند ، ویژگی آزمایشی برای پنهان کردن پاسخ توییت ها در راه است

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، بسکمک از افراد از موضوع دیده شدن توییت های خود از طریق دیگران نارحتند حتی برخی از افراد زنجیره مکالمات خود را به علت دیده شدن از طریق دیگران یا خارج شدن موضوع توییت از دست، رها می کنند، اما به نظر می رسد این مشکل به زودی حل می شود.

توییتر تأیید کرد که در حال توسعه یک ویژگی برای مخفی کردن توییت است که کاربران را قادر می سازد مکالمات خود را با مخفی کردن پاسخ های فردی توییت ها محافظت کند. گزینه مخفی کردن توییت در کد برنامه توییتر اندروید در آستانه رونمایی است.

به اعتقاد بسکمک از کارشناسان و کاربران این ویژگی می تواند به بهبود امنیت و کیفیت مکالمات در توییتر کمک کند. موضوعی که طی چند سال اخیر چندین بار جنجالی شده و پیش بینی می شود از این پس باعث کاهش مسائل روی این پلتفرم شود. بر اساس یک مطالعه که در سال گذشته انجام شد، برخی از توییت های زنجیره وار علیه اقلیت های نژادی یا زنان، روزنامه نگاران و سیاستمداران باعث دلسردی کاربران شده بود.

میشل یاسمین ، مدیر برنامه ریزی ارشد توییتر، در این خصوص می گوید: این برای ما بسیار مهم است که افرادی که مکالمات جالبی را در توییتر شروع می کنند حمایت کنیم. این برای ما واقعا اهمیت دارد و می خواهیم آنها را تقویت کنیم تا مکالماتی را شروع کنند که امکان کنترل را نیز به کاربران می دهد.

او ادامه داد: ما پیش از این نیز شاهد بودیم که بسکمک از افراد برای مقابله با مزاحمان از گزینه بلاک استفاده می کردند، اما این ابزار ها همیشه موضوع را حل نمی کنند. استفاده از این ویژگی، فردی که مصاحبه را شروع می کند می تواند پاسخ توییت های خود پنهان کند. پاسخ های پنهان شده از طریق دیگران از طریق گزینه منو قابل مشاهده خواهد بود.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 آذر 1401 بروزرسانی: 27 آذر 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1473

به "توییتر از رازهای کاربران حفاظت می کند ، ویژگی آزمایشی برای پنهان کردن پاسخ توییت ها در راه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توییتر از رازهای کاربران حفاظت می کند ، ویژگی آزمایشی برای پنهان کردن پاسخ توییت ها در راه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید