خرید های نو استقلال لو رفتند؛ یک مدافع و یک مهاجم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران: استقلال، قهرمان فصل جاری رقابت های لیگ برتر در کوشش است تا برای فصل آینده تیمی قدرتمندتر از فصل کنونی بسازد. اگرچه مسئولان باشگاه به فرهاد مجیدی قول داده اند اجازه خروج ستاره های تیم کنونی را ندهند، ولی این سرانجام ماجرا نیست و سرمربی جوان استقلال در کوشش برای تقویت تیم جهت فصل پیش رو است.

خرید های نو استقلال لو رفتند؛ یک مدافع و یک مهاجم

به گزارش خبرنگاران، آنطور که از اطراف باشگاه استقلال خبر می رسد، فرهاد خیلی زود دست به کار شده و از همین حالا با 2 بازیکن تازه برای فصل آینده به توافق رسیده: یک مدافع و یک مهاجم. البته هر دو بازیکن نامی آشنا دارند و پیشتر برای استقلال بازی نموده اند. گزینه اول، محمد نادری است که بعد از یک فصل حضور در استقلال راهی ترکیه شد. او حالا قصد بازگشت دارد و شنیده می گردد با استقلال توافق نموده است.

گزینه خط حمله هم کاوه رضایی است. بازیکنی که چندین سال است در فوتبال بلژیک حضور دارد، ولی در یکی دو فصل اخیر درخششی نداشته است. کاوه برای اینکه شانسی برای حضور در تیم ملی در آستانه رقابت های جام جهانی داشته باشد می خواهد به لیگ برتر برگردد. طبق اخبار منتشر شده او هم توافقات اولیه ای با باشگاه استقلال داشته است.

به این ترتیب، اگر در روز های آینده اتفاق خاصی نیفتد، این دو بازیکن، نخستین خرید های تازه فرهاد مجیدی برای استقلال خواهند بود.

منبع: فرارو
انتشار: 16 تیر 1401 بروزرسانی: 16 تیر 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1382

به "خرید های نو استقلال لو رفتند؛ یک مدافع و یک مهاجم" امتیاز دهید

1 کاربر به "خرید های نو استقلال لو رفتند؛ یک مدافع و یک مهاجم" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید های نو استقلال لو رفتند؛ یک مدافع و یک مهاجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید