تور استانبول ارزان: گذری مختصر بر جاذبه های شهر زیبای استانبول

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، استانبول شهری پرتکاپو، با فرهنگی غنی و هتل های مجلل ، مقصد بینظیری برای مسافران و گردشگران در ترکیه است .

تور استانبول ارزان: گذری مختصر بر جاذبه های شهر زیبای استانبول

بهترین تجربه سفر را با تور استانبول ارزان در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا دیدن کنید و لحظات زیبایی را در این شهر تاریخی و تفریحی بگذرانید.

شهر استانبول به واسطه قرار گرفتن میان آسیا و اروپا به عنوان محلی آمیخته شده از فرهنگ شرق و غرب ، شناخته می گردد . با جستجو در خبرنگاران و انتخاب بلیط استانبول مناسب از تورهای متنوع و بازدید از منظره ها دیدنی ، غذا و خرید لذت ببرید. اینها، معدود کارهایی است که می توانید در استانبول انجام دهید .

گردش در شهر قدیمی استانبول

شهر قدیمی استانبول، خانه بیشتر اماکن تاریخی و مذهبی ترکیه محسوب می گردد .با تورهای استانبول به میدان سلطان احمد بروید و از مکان هایی مثل آب انبار کهن - بزرگترین آب انبار باستانی زیرزمینی شهر - یا قصر توپکاپی - قصری باشکوه که به وسیله امپراطوری عثمانی مورد استفاده قرار می گرفته ، بازدید کنید . برای چشیدن مزه استانبول مدرن سری به محله گالاتا بزنید و نگاهی به معماری بینظیر نئو کلاسیک و اروپایی آن بیاندازید، منطقه ای که در شمال شهر قدیمی واقع شده است.

خرید در استانبول

درهنگام بازدید از بازارهای قدیمی و رنگارنگ استانبول، زمان برایتان به عقب بازمیگردد. ادویه جات ، لباس و چرم مرغوب تنها تعداد کمی از اجناسی ست که می توانید پیدا کنید . از بازار بزرگ استانبول که یکی از قدیمی ترین و بزرگترین بازارهای دنیاست و در قسمت قدیمی شهر واقع شده بازدید کنید . بازار را با مزه ها و رایحه های بی شمارش تجربه کنید و از یکی از عتیقه فروشی های آن یک فانوس قدیمی و یا یک قالیچه را به عنوان سوغات به منزل ببرید.استانبول بعلاوه دارای مراکز خرید مدرن بسیاری در سراسر شهر با برند های معروفی همانند Zara ، Gap و H&M است.

غذاهای ترکی

غذاهای ترکی را در تمام شهر، از فروشندگان خیابانی گرفته تا هتل های 5 ستاره امتحان کنید،. برای یک ساندویچ مقرون به صرفه قیمت به سمت یکی از دستفروشان خیابانی بروید و یک دونر کباب سفارش دهید . همینطور سری هم به Naif بزنید ، رستوران درخشانی که دیسهای متنوع با غذاهای عربی ارائه می نماید و یا اگر در پی چیزی متفاوت هستید به سمت Lokanta Maya بروید . این رستوران در قسمت قدیمی شهر واقع شده و غذاهای امروزی ترکی سرو می نماید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 بهمن 1400 بروزرسانی: 4 بهمن 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1233

به "تور استانبول ارزان: گذری مختصر بر جاذبه های شهر زیبای استانبول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استانبول ارزان: گذری مختصر بر جاذبه های شهر زیبای استانبول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید