رنجرور رکورد سریع ترین رانندگی روی دوچرخ را زد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، تری گرانت، راننده حرفه ای بدلکار توانست در فستیوال سرعت گودوود با استفاده از شاسی بلند رنجرور اسپرت SVR، رکورد سریع ترین زمان حرکت با خودرو روی دو چرخ را به نام خود ثبت کند.

رنجرور رکورد سریع ترین رانندگی روی دوچرخ را زد

خبرنگاران | سرویس اخبار - در فستیوال سرعت گودوود در سال 2011، تری گرانت توانست رکورد سریع ترین زمان برای حرکت خودروی روی دو چرخ در راستا 1 مایلی (1.6 کیلومتر) را به نام خود ثبت کند؛ تری گرانت این رکورد را در زمان 2 دقیقه و 55 ثانیه ثبت کرد. او در سال 2015 با نیسان جوک نیسمو RS به گودوود بازگشت تا با بهبود 45 ثانیه ای و ثبت زمان 2 دقیقه و 10 ثانیه، رکورد جدیدی به نام خود ثبت کند. هفته گذشته و در رویداد گودوود 2018، گرانت این بار با شاسی بلند رنجرور اسپرت SVR به صحنه آمد تا علاقه مندان باز هم شاهد شیرین کاری او باشند.

گرانت پس از حادثه در اولین تلاش خود، دوباره به شاسی بلند رنجرور اسپرت SVR خود بازگشت تا با تنها دوچرخ راستا را بپیماید. او در زمان 2 دقیقه و 24.5 ثانیه راستا صعود تپه را طی کرد. این تلاش به عنوان رکورد دنیای گینس برای سریع ترین خودرو روی دو چرخ ثبت شده است.

شما به راحتی می توانید شدت تمرکز را در چشم های راننده هنگام رانندگی روی دو چرخ مشاهده کنید، زیرا حتی کوچک ترین اشتباه نیز می تواند به سرانجام تلاش برای حرکت خودرو روی دو چرخ تبدیل شود. استفاده از شاسی بلندی مانند رنجرور که وزنی بیش از دو تن دارد، باعث می شود که این تلاش حتی دشوارتر نیز شود؛ اما اگر یک مرد بتواند در دنیا این کار را انجام دهد، قطعا آن مرد تری گرانت است. در سوابق تری گرانت ثبت رکورد برای بیش ترین تعداد پیچیدن با خودرو در 100 ثانیه، سریع ترین زمان برای طی کردن راستا یک مایلی با دنده عقب، کمترین زمان برای حرکت خودرو روی دو چرخ و سریع ترین چرخش 180 درجه با خودرو به چشم می خورد.

تری گرانت بدل کار حرفه ای سینما با حمایت شرکت مانستر انرژی (Monster Energy) است که از پنج سالگی با موتورسیکلت کار خود را آغاز کرد. او در طی دوران حرفه ای خود 23 رکورد دنیای را به نام خود ثبت کرده است و به عنوان یکی از رانندگان بین المللی بدلکاری شناخته می شود.

منبع: زومیت

منبع: setare.com
انتشار: 6 اسفند 1399 بروزرسانی: 6 اسفند 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 756

به "رنجرور رکورد سریع ترین رانندگی روی دوچرخ را زد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنجرور رکورد سریع ترین رانندگی روی دوچرخ را زد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید