سارقان اماکن خصوصی درتله پلیس بوشهر

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از دستگیری سارقان حرفه ای و کشف 6 فقره سرقت از اماکن خصوصی اطلاع داد.

سارقان اماکن خصوصی درتله پلیس بوشهر

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از ایران آنلاین، سرهنگ جوشن سهرابی درباره جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی در سطح شهرستان بوشهر در چند روز گذشته، موضوع در دستور کار کارآگاهان این پلیس نهاده شد.

وی توضیح داد: با تحقیقات میدانی گسترده، ماموران پیروز به شناسایی 2 دزد حرفه ای و یک نفر مالخر در این ارتباط شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر اضافه نمود: پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و به 6 فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهر بوشهر اعتراف کردند.

سرهنگ سهرابی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی نهاده شدند، از شهروندان خواست برای پیشگیری از سرقت منزل و اماکن توصیه های ایمنی را رعایت نموده و هر گونه مورد مشکوک را به وسیله شماره 110 به پلیس اطلاع دهند.

هشدار پلیس در مورد پیشگیری از سرقت

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر همچنین در مورد پیشگیری از سرقت منزل هشدارهایی را به شهروندان ارائه داد و از شهروندان خواست با رعایت نکاتی از از سرقت منزل، جلوگیری نمایند.

وی اضافه نمود: برای پیشگیری از سرقت منزل از سیستم های هشداردهنده و ضد سرقت بهره ببرید و از سپردن کلید منزل به افراد نامطمئن خودداری نموده و آن را نزد کسانی که مورد اعتماد و اطمینان هستند، بگذارید.

سرهنگ سهرابی اضافه نمود: درب و پنجره ها را قبل از ترک منزل کنترل و از قفل های ایمن و استاندارد بهره ببرید و از بسته بودن درب ورودی پشت بام و کلیه درب های داخلی ساختمان اطمینان کامل حاصل کنید.

این مقام انتظامی ادامه داد: از نگهداری وجوه نقد زیاد، اشیاء قیمتی و اسناد و مدارک در محل هایی که دزدان به سهولت به آنها دسترسی پیدا می نمایند خودداری نموده و در صورت نگهداری این اشیاء در منزل از گاوصندوق هایی که از استحکام لازم برخوردار است و داخل دیوار تعبیه و قابل جابجایی نیستند، بهره ببرید.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست تا هنگام خروج از منزل از چراغ های تایمردار که در زمان های متغیر خاموش و روشن می گردد، استفاده نمایند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: هنگام ورود به منزل در صورت روبرو شدن با صحنه سرقت ضمن حفظ خونسردی با پلیس 110 تماس گرفته تا اقدامات تخصصی توسط پلیس انجام گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 671

به "سارقان اماکن خصوصی درتله پلیس بوشهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سارقان اماکن خصوصی درتله پلیس بوشهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید