سامانه جامع آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر کرد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای از تغییر سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه اطلاع داد.

سامانه جامع آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر کرد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزرای دانشجو، محسن جهانشاهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و تاکید و تحقق یکی از اهداف اصلی دانشگاه که متأسفانه طی سال های اخیر نارضایتی زیادی برای دانشجویان و کارکنان ایجاد نموده بود، پس از انجام آنالیز های فنی و برگزاری جلسات متعدد تخصصی با حضور متخصصان فنی و حوزه های بهره بردار و با همکاری دانش آموختگان دانشگاه فنی و حرفه ای از سامانه جامع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای با نام (بوستان) رونمایی شد.

وی ادامه داد: تکنولوژی مورد استفاده در نرم افزار بوستان، net core. است و سهم دانشگاه از فروش آینده آن، 15 درصد است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای اضافه نمود: سامانه بوستان دارای زیرسیستم های آموزشی، فرهنگی و دانشجویی، و پژوهشی است که زیرسیستم آموزشی آن شامل، برنامه ریزی آموزشی، انتخاب واحد / حذف و اضافه، امتحانات، نمرات، ارزشیابی اساتید، نقل و انتقال، کلاس های مجازی، گزارشات سیستمی و … می گردد.

وی اظهار کرد: زیرسیستم فرهنگی این سامانه شامل ارائه وب سرویس های لازم جهت کارتابل فرهنگی دانشجویان، ایجاد بانک اطلاعات شناسنامه ورزشی دانشجویان، مرکز مشاوره و سلامت دانشجویی می گردد.

جهانشاهی توضیح داد: زیرسیستم دانشجویی سامانه بوستان، شامل، قابلیت ارائه وب سرویس آنلاین به سامانه های مورد احتیاج، قابلیت دسترسی آنلاین به اطلاعات دانشجویان و تطبیق برنامه هفتگی آموزشی دانشجویان را به صورت برخط با نرم افزار تغذیه و خوابگاه، قابلیت ایجاد زیرسامانه های همای رحمت، انتخاب دانشجوی نمونه، کمیسیون موارد خاص و … است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید نمود: زیرسیستم پژوهشی سامانه بوستان بعلاوه شامل، مقاله های پذیرفته شده / چاپ شده در مجلات، گزارش های علمی طرح های پژوهشی، طرح های پژوهشی مصوب با اعتبار سنجی از مراجع علمی مورد پذیرش، انواع گزارش های پژوهشی، اطلاعات جامع پژوهشی استاد و … می گردد.

وی اضافه نمود: از مزایای این سامانه می توان به استفاده از فناوری های به روز در حوزه فراوری نرم افزار، چابکی و کارایی بالا و متناسب بودن این سامانه با ساختار و گستردگی کشوری دانشگاه فنی و حرفه ای اشاره نمود.

جهانشاهی توضیح داد: با آغاز بکار این سامانه، دانشگاه فنی و حرفه ای یکی از منتفعین این سامانه جامع در ارائه به دیگر بهره برداران در سراسر کشور خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1400 بروزرسانی: 4 مرداد 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1025

به "سامانه جامع آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر کرد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سامانه جامع آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر کرد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه جامع آموزشی دانشگاه فنی و حرفه ای تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید