هواداران ارباب حلقه ها و هابیت می توانند در شایر زندگی نمایند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، زندگی در یک خانه هابیتی رویایی همیشگی برای هواداران ارباب حلقه ها و هابیت است. آقای لنگیل این رویا را برای هواداران تالکین به واقعیت تبدیل نموده است.

هواداران ارباب حلقه ها و هابیت می توانند در شایر زندگی نمایند

حالا دیگر هواداران ارباب حلقه ها می توانند، تعطیلات خود را، مانند یک هابیت، در این خانه اجاره ای عجیب وغریب بگذرانند. شایر هالو (shire hallow) یا گودال شایر، خانه ای هابیتی با درهای دایره ای، دیوارهای منحنی و سقفی از جنس زمین است. خوشبختانه این خانه، که در یک زمین شخصی در حومه شهرستان سافک ساخته شده است، مناسب سایز انسان ها است. قیمت شایر هالو با ظرفیت 4 تفر، بابت هر شب 100 یورو است.

شایر هالو

بااینکه شایر هالو شبیه به خانه فرودو و بیلبو بگینز در سرزمین میانه است؛ اما وسایل لوکس بسیاری را، از جمله تلویزیون، وای فای، مبلمان هابیتی و مجسمه ای کوچک از گاندولف کنار شومینه، در اختیار مهمانان قرن 21 خود می گذارد.

صاحب این منطقه، جان لنجیل (Jan Lengyel)، تصمیم گرفت چنین خانه ای را در زمین جنگلی خود بسازد. ساخت هالو شایر، با یاری تیمی حرفه ای از استادکاران، یک سال طول کشید.

اینجا برترین مکان برای هواداران تالکین است تا بتوانند در یک دنیای خیالی زندگی نمایند.

شایر هالو، بعلاوه، یک آشپزخانه مجهز و یک اتاق نهارخوری بزرگ دارد.

آقای لنگیل، که در گذشته طراح ساختمان بوده است، می گوید:

موقعیت ما، با این درختان خارق العاده و ریشه های بزرگ حرف ندارد. در این منطقه باید چنین ساختمان بی همتایی ساخته می شد و فکر نمی کنم کسی بتواند مشابه آن را بسازد.

فرزاندن ما بزرگ شده و خانه را ترک کردند و ما هم می خواستیم این زمین بهشتی را با مردمی که تا به حال چنین طبیعت زیبایی را از نزدیک ندیده اند تقسیم کنیم. ساختار خانه به قدری محکم است که یک تانک می تواند از روی سقف عبور کند. هیچ زاویه 90 درجه ای در این خانه وجود ندارد زیرا همه چیز گرد است. من تیمی از کارگران داشتم که خانه را یک ساله ساختند. کار نجار 5 ماه طول کشید.

آقای لنگیل ادامه می دهد:

داخل خانه، همه چیز، از تابلوها گرفته تا بازی ها، همگی الهام گرفته از ارباب حلقه ها و هابیت هستند. چه داخل و چه بیرون خانه بسیار واقعی است. فکر می کنم در دنیا تک باشد. چنین چیزی در اروپا و انگلستان وجود ندارد. حتی در هابیتون، خانه ها تنها ظاهری از یک حفره هابیتی هستند و پشت درها چیزی نیست. شایر هالو یک خانه هابیتی واقعی است که در یک زمین قدیمی، بین درختان کاج بسیار زیبا واقع شده است.

برای رزرو این خانه می توانید به سایت Quality Unearthed مراجعه کنید.

یکی از نمایندگان این سایت می گوید:

این ساختمان بی نظیر تداعی نماینده زندگی در سرزمین خیالی شایر است با این تفاوت که مقدار آن کاملا مناسب انسان ها است. چه هوادار ارباب حلقه ها باشید چه بخواهید خاطره ای بی همتا را تجربه کنید، یک خانه هابیتی، گزینه ای فوق العاده عالی است که لذت تعطیلات شما را چندین برابر می نماید. این مامن های زمینی قرن ها است که وجود دارند و این خاک و علف است که از آن ها در برابر عوامل خارجی محافظت و دمای داخل خانه را تنظیم می نمایند.

داخل خانه پر است از ویژگی های یک خانه هابیتی؛ از تیرک های منحنی شکل و درهای دایره ای گرفته تا پنجره های شیشه ای عجیب. تمام خانه حس خیال و ماجراجویی را به شما القا می نماید.

تمام جزئیات این ساختمان شگفت انگیز به خوبی رعایت شده است. علاوه براین، بسیار راحت و بزرگ است.

این خانه در قلب حومه سافک واقع شده است، جایی که طبیعتی بی نظیر آن را احاطه نموده است. هواداران ارباب حلقه ها و هابیت می توانند با سفر به این مکان، رویای زندگی در شایر را به حقیقت تبدیل نمایند.

منبع: کجارو / dailymail.co.uk
انتشار: 4 فروردین 1401 بروزرسانی: 4 فروردین 1401 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1296

به "هواداران ارباب حلقه ها و هابیت می توانند در شایر زندگی نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواداران ارباب حلقه ها و هابیت می توانند در شایر زندگی نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید