فحاشی طرفداران استقلال به کاپیتان سابق؛ شرافتم از قهرمانی پرسپولیس مهمتر است

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، پست کاپیتان پرسابقه استقلال در دفاع از خود هم نتوانست طرفداران استقلال را قانع کند و او برای جلوگیری از فحاشی بعضی از طرفداران کامنت های این پست را بست.

فحاشی طرفداران استقلال به کاپیتان سابق؛ شرافتم از قهرمانی پرسپولیس مهمتر است

به گزارش خبرنگاران محمود فکری کاپیتان سابق استقلال دیروز در یک برنامه زنده تلویزیونی اظهار نظری کرد که موجب خشم طرفداران استقلال شد.

فکری در مورد سرنوشت لیگ برتر در صورت لغو مسابقات گفت واقعاً تصمیم گیری سخت و پیچیده است. پرسپولیس یک فاصله زیادی با تیم های دیگر دارد و اگر قرار باشد بازی ها متوقف گردد و قهرمان را هم اعلام نمایند، یک جورهایی حق پرسپولیس است که قهرمان اعلام گردد.

همین موضوع باعث شد تا طرفداران استقلال با هجوم به صفحه کاپیتان سابق خود رفته و بعضا به او فحاشی نمایند.

فکری هم با انتشار پستی در این خصوص از خود دفاع کرد و عنوان نمود من در استقلال درس شرافت ومردانگی آموختم. اگر استقلال با همین اختلاف در صدر جدول بود به من حق میدادید که نظر دیگه ای بدم؟

اگرچه همین پست کاپیتان پرسابقه استقلال هم نتوانست طرفداران استقلال را قانع کند و او برای جلوگیری از فحاشی بعضی از طرفداران کامنت های این پست را بست.

گفته میگردد ظرف امروز و فردا تاریخ ادامه لیگ برتر اعلام خواهد شد و این موضوع میتواند یکی از فرسایشی ترین بحث های تاریخ فوتبال ایران را برای همواره انتها دهد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 306

به "فحاشی طرفداران استقلال به کاپیتان سابق؛ شرافتم از قهرمانی پرسپولیس مهمتر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فحاشی طرفداران استقلال به کاپیتان سابق؛ شرافتم از قهرمانی پرسپولیس مهمتر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید