ماسل کار برقی دوج با شتاب صفر تا صد کیلومتر 2 ثانیه ای تولید خواهد شد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، ماسل کار برقی دوج به زودی تولید خواهد شد. خودروسازی دوج آمریکا در حال برنامه ریزی برای عرضه اولین مدل عضلانی دنیا با پیشرانه تمام الکتریکی است. نسخه برقی وانت میزان میانه دوج هم تا سال 2024 رونمایی خواهد شد.

ماسل کار برقی دوج با شتاب صفر تا صد کیلومتر 2 ثانیه ای تولید خواهد شد

خبرنگاران - در بازار دنیای، دوج چلنجر به نام تنها خودرو عضلانی با طراحی سنتی شناخته می شود. این محصول، ظاهر تقریبا ثابتی طی چند دهه داشته است و حالا یکی از پر فروش ترین خودرو های اسپرت آمریکا است.

بر اساس شنیده های غیر رسمی، اولین ماسل کار برقی دنیا از طریق دوج با الهام از چلنجر ساخته خواهد شد. این مدل دیفرانسیل عقب، حدود 440 اسب بخار قدرت خواهد داشت و سرعت گیری صفر تا صد کیلومتر بر ساعت 2 ثانیه فراهم خواهد کرد تا از نظر فنی نسبت به پیشرانه های 8 سیلندر سوپرشارژ، فزونی داشته باشد. دوج برقی، سال 2024 تولید خواهد شد.

دیگر خبر جالب در مورد خودرو های الکتریکی دوج، به وانت پیکاپ جدیدی اشاره دارد که برای رقابت با فورد F-150 لایتنینگ آماده می شود.

تصویر مفهومی این محصول، به برند RAM اشاره دارد. پیکاپ برقی دوج باتری هایی با ظرفیت 159 تا 200 کیلو وات ساعت خواهد داشت تا در نسخه نهایی، شعاع حرکتی 800 کیلومتر فراهم کند.

منبع: زومیت

منبع: بیت ران
انتشار: 31 تیر 1400 بروزرسانی: 31 تیر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1019

به "ماسل کار برقی دوج با شتاب صفر تا صد کیلومتر 2 ثانیه ای تولید خواهد شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسل کار برقی دوج با شتاب صفر تا صد کیلومتر 2 ثانیه ای تولید خواهد شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید