معرفی هتل های زنجیره ای جهان

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، در کل می توان 100 نام را برای هتل های رنجیره ای جهان نام برد.در این مطلب تنها 8 هتل زنجیره ای برتر یا بیشتر شناخته شده را نام می بریم. می توانید راجع به این هتل ها، اطلاعات خود را بالا ببرید و بیشتر با هتل های زنجیره ای جهان آشنا شوید.

معرفی هتل های زنجیره ای جهان

هتل های بین المللی ماریوت | Marriott International

هتل های ماریوت که یکی از هتل های رنجیره ای دنیا هستند، در سال 1927 از طریق جان ویلارد ماریوت (John Willard Marriott) به نام شرکت ماریوت تاسیس شد. این مجموعه سومین مجموعه هتل های زنجیره ای دنیا با 5،974 هتل در بیش از 110 کشور دنیا است. شرکت مهمانداری چند ملیتی با بیش از 199،929 کارمند در حال حاضر به رهبری بیل ماریوت، پسر جان ماریوت اداره می شود. ستاد این شرکت در حومه واشنگتن دی سی مریلند مستقر است. شرکت هتل های بین المللی ماریوت به دو شرکت ماریوت بین المللی و شرکت مهمان نوازی ماریوت تقسیم شده است. علاوه بر ساخت هتل های لوکس و پذیرایی از مسافران و مهمانان، هتل های بین المللی ماریوت هم خود را در مسائل اجتماعی مانند ریشه کنی فقر، توسعه جامعه، مراقبت از بچه ها، محیط زیست و تنوع دنیای درگیر می کند.

هتل های هیلتون | Hilton Worldwide

هتل های هیلتون در واقع یکی از عظیمترین هتل های رنجیره ای دنیا بوده که در آمریکا تاسیس شده است. موسس این سلسله هتل ها در ابتدا شخصی به نام کنراد هیلتون (Conrad Hilton) بود که در سال 1919 اولین هتل خود را در سیسکو تگزاس تاسیس نمود. هم اکنون این کمپانی از طریق شخص دیگری به نام کریستوفر جی.ناستا (Christopher J. Nasseta) اداره می شود. این هتل در لیست هتل های زنجیره ای رتبه پنجم را از آن خود نموده و در 104 کشور دنیا نزدیک به 4727 شعبه و هتل دارد. همچنین توانسته در این صنعت، 14 برند مختلف را به نام خود به ثبت برساند و جزو عظیمترین شرکت های خصوصی این کشور شود. ستاد و کمپانی اصلی این شرکت در بورلی هیلز، کالیفرنیا واقع شده و تنها 164،000 کارمند در سال 2015 داشته است که قطعا اکنون بیشتر شده اند.این برند و کمپانی هتل داری، در سال 2016 میلادی، دارای 4،922 هتل در سرتاسر دنیا شد.

هتل های بست وسترن | Best Western Hotels

هفتمین شبکه عظیم هتل های زنجیره ای دنیا با 4،196 هتل و متل در سراسر دنیا است که نیمی از آن در آمریکای شمالی واقع شده است. در حال حاضر از طریق مدیر عامل شرکت دیوید کنگ (David Kong) رهبری می شود و در سال 1946 از طریق M.K. Guertin تاسیس شد. هتل های بست وسترن، یکی از قوی ترین هتل های زنجیره ای در آسیا و خاورمیانه با درآمد 6 میلیارد دلار در سال 2012 محسوب می شود.

در سال 2011، مجموعه هتل های بست وسترن، شعار خود را از عظیمترین هتل های زنجیره ای دنیا به عظیمترین خانواده هتل دنیا تغییر داد. این شرکت همچنین سیستم نام تجاری خود را در سال 2011 به یک سیستم نو با سه سطح شامل Best Western، Best Western Plus و Best Western Premier تغییر داد. با حدود 1254 کارمند در سال 2012، دفتر مرکزی این شرکت در فینیکس، آریزونا، ایالات متحده همچنان به کار خود ادامه می دهد.

هتل پریمیر این | Premier Inn

این زنجیره هتل های مجذوب کننده دارای 750 املاک در سراسر انگلستان (و چند در حال حاضر در امارات متحده عربی) است. اتاق ها و تخت های هیپنوس King-sized Premier Inn در این مرکز با شعار گارنتی شب بخیر فعالیت می کند. به این معنی که اگر شب خوب و خواب خوبی در اتاقتان نداشته باشید، تمام پول اقامت را به شما باز می گرداند. خدمات ارائه شده در این هتل های رنجیره ای دنیا بسیار عالی هستند. این اتاق ها دارای یک تخت خواب برای خواب دو بچه هستند و بچه های زیر 16 ساله می توانند از اتاق های رایگان و صبحانه رایگان استفاده کنند.

مجموعه هتل های رادیسون | Radisson Hotel

بیش از 1400 هتل و هشت برند در مجموعه هتل های رادیسون در صنعت هتل داری وجود دارد. بنابراین هتل های رنجیره ای دنیا که قطعا نام آن را شنیده اید، هتل های رادیسون هستند. این زنجیره هتل ها شامل گروه هتل های مورد علاقه بسیاری از خانواده ها یعنی کانتری این اند سوئیتس (Country Inn & Suites) هم می شود. مجموعه قرمز رنگ هتل های رادیسون شامل غذاهای محلی و نوشیدنی های انتخابی در هتل، ورودی بی نظیر و البته بدون کلید در اتاق ها برای مهمانان و برنامه ای است که به شما به نام مهمان امکان می دهد تا آنچه را که نیاز دارید، آسان تر درخواست دهید. از جمله سفارش دادن بالش های اضافی از کارکنان یا پرداخت پول برای میان وعده از رستوران و کافه درون لابی.

گروه هتل های اینترکنتینانتال | InterContinental Hotels Group

یکی دیگر از هتل های زنجیره ای دنیا مجموعه و گروه هتل های اینترکنتینانتال است که به صورت مخفف IHG هم نوشته می شود. این مجموعه هتل، گزینه های متفاوت و متنوعی را برای اقامت در گوشه و کنار دنیا به مسافران پیشنهاد می دهد. هتل هایی مانند گرند اینترکنتینانتال (grand InterContinentals)، بوتیک کیمپتونز (boutique Kimptons) و حتی هتل های معروف هالیدی اینز (Holiday Inns) در زیرمجموعه این گروه از هتلها اداره می شوند و قرار دارند. امکانات بسیار عالی و گزینه های خوب اقامتی به بیشتر مهمانان اجازه می دهد تا به راحتی در میان دیگر گزینه ها و هتل ها، به سراغ این گروه هتل های اینترکنتینانتال بیایند. نوشیدنی های رایگان، امکانات رفاهی برای حیوانات خانگی و اجاره دوچرخه های مجلل از این امکانات مطرح است. در حالی که مسافرت در تعطیلات به بچه ها اقامت و غذاهای رایگان داده می شود.

هتل های حیات | Hyatt Hotels

این زنجیره عظیم هتل، دارای ویژگی های ستاره دار و مشخصی است که هر مسافری را به خود جذب می کند. چرا که از بهترین هتل های رنجیره ای دنیا است که در هر نقطه و کشوری شعبه دارد. مهم نیست که به دبی سفر می کنید یا به استانبول و دیگر شهرهای ترکیه می روید. حتما یکی از هتل های حیات با نام های هتل پارک حیات (Park Hyatt hotels) که هتلی لوکس است، هتل های بوتیک مانند (Hyatts Unbound Collection) و مجموعه هتل هایی که به نام هتل های تجاری معروف شده اند با نام (Hyatt Place) را خواهید دید. اگر خانوادگی به سفر می روید، در این لیست گفته شده از مجموعه هتل های حیات مجموعه هتل های لوکس آن بسیار مناسب شما خواهد بود. چرا که امکانات خانوادگی مناسب و مطرحی را در اختیارتان قرار می دهند. همچنین یکی از مجذوب کننده ترین کارهایی که این مجموعه هتل های زنجیره ای حیات در تمام دنیا انجام داده اند، برگزاری یک سری مرنامات و کلاس های مجذوب کننده در هتل هاست.

به نام مثال اگر به تهیه و یادگیری پخت انواع پاستا علاقه دارید، می توانید در کلاس های آموزشی آشپزی این هتل ها ثبت نام و شرکت کنید. برای ثبت نام، امکان ثبت نام اینترنتی این کلاس ها هم وجود دارد. حتی کلاس های آموزشی یوگا هم از دیگر کلاس هایی است که اقامت در هتل های حیات را برای مهمانانش مجذوب کننده می کند. هتل های حیات به اعضای باشگاهی اش در هر بار اقامت بین 10 تا 15 درصد تخفیف می دهد.

هتل های استاروود | Starwood Hotels

هتل های استاروود، شرکت مادر چندین هتل لوکس در سرتاسر دنیا است. مجموعه هتل های این شرکت با نام های St. Regis، W و Aloft. در سرتاسر دنیا به فعالیت خود ادامه می دهند. به طور معمول، هتل های استاروود برای طراحی مدرن بی نظیرشان، نماهای زیبای شهری و تمیز بودنشان شناخته شده اند. بسیاری از آن ها دارای مزایا و خدمات اضافی هستند که مسافران واقعا از داشتن آن ها لذت می برند. هتل های استاروود در بسیاری از نقاط دنیا قرار دارند.

در مجموع هتل های رنجیره ای دنیا بسیارند. هتل های زنجیره ای هندی در این لیست می توان به اقامتگاه ها و کاخ های هتل تاج اشاره نمود. هتل های شانگری لا هم کمپانی و شرکتی چینی هستند که جزو کمپانی های معروف در این صنعت هستند. گروه هتل های رزوود هم از لندن جزو این گروه هستند. در هر صورت برای رزرو هر یک از این هتل ها، می توانید به راحتی وارد سایت الی گشت و قسمت رزرو هتل شوید. تمام هتل های نام برده شده در کشورهای دنیاگرد پذیر و پر جهانگرد دنیا برای رزرو شما، در سایت الی گشت وجود دارند.

منبع: گردشبان
انتشار: 15 مرداد 1400 بروزرسانی: 15 مرداد 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1045

به "معرفی هتل های زنجیره ای جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل های زنجیره ای جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید