مقاله: کاربردهای یونولیت در ساخت

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، فوم تیرچه کرومیت برای تیرچه بلوک فلزی استفاده می شود و دارای ابعاد:

مقاله: کاربردهای یونولیت در ساخت

یکی از مهم ترین کاربردهای یونولیت فشرده این است که می توان آن را در ترکیب با عایق های صوتی دیگر مانند فوم های آکوستیک، پشم سنگ و… استفاده کرد و کاربرد صداگیری آن را افزایش داد. در ضمن نامگذاری ورق های یونولیت فشرده بر اساس شرایط و مقدار فشردگی آن ها انجام می گیرد.

فوم ها نقش عایق رطوبت، عایق حرارت و عایق صوتی ایفا می نماید که در کارخانه های پتروشیمی تهیه می شود. این ماده با وزن حجمی بسیار کم (1.04 تا 1.09 گرم بر سانتیمتر مکعب) و دانه بندی های ریز و درشت، بصورت گرانول، ورق و بلوک در مقدار ها و ضخامتهای گوناگون موجود است. برش دادن آن هم با دستگاه های برش از طریق سیم داغ به راحتی انجام می شود. در ادامه از مزایای استفاده از یونولیت در ساخت و بازسازی ساختمان خواهیم گفت.

وزن سقفی با استفاده از فوم فراوری شده بر اساس دانسیته یونولیت تعیین می شود. با توجه به قیمت مواد اولیه فوم و قیمت محصول نهایی فراوری شده کارخانه های فوم، دانسیته یونولیت بین 7 الی 8 کیلوگرم بر متر مکعب بیشتر نمی باشد در صورتی که برخی فراوری نمایندگان برای جلب مشتری فراوریات خود را دانسیته 10 معرفی می نمایند. در این صورت وزن فوم تیرچه سفالی نباید کمتر از 2 کیلو گرم باشد.

منبع مقاله: کاربردهای یونولیت در ساخت

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1123

به "مقاله: کاربردهای یونولیت در ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: کاربردهای یونولیت در ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید