هشدار طالبان: رسانه ها به ابزار تبلیغاتی امنیت ملی افغانستان تبدیل نشوند

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، پس از هشدار امنیت ملی افغانستان به رسانه های این کشور، سخنگوی طالبان نیز تاکید نمود که درصورت انتشار اخبار کذب مسئولیت واکنش این گروه با رسانه ها و کارمندان آن ها است.

هشدار طالبان: رسانه ها به ابزار تبلیغاتی امنیت ملی افغانستان تبدیل نشوند

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی و چاپ کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران، ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان در توئیتی با متهم کردن بعضی رسانه های افغانستان به بی طرفی نوشت: در چند روز اخیر ما شاهد تبلیغات و انتشار یک جانبه اخبار توسط بعضی رسانه ها هستیم، در پشت این نوع اخبار استخبارات (امنیت ملی) دولت کابل مستقیماً دست دارد.

وی اضافه نمود: رسانه ها باید متوجه باشند که بی طرفی خود را حفظ نمایند و در این شرایط حساس افغانستان، به ابزار تبلیغات دولت کابل تبدیل نشوند.

سخنگوی طالبان در ادامه نیز هشدار داد: در صورت نشر اخبار کذب و اطلاعات نادرست توسط رسانه ها و خبرنگاران، می تواند بی طرفی آنها را جداً تحت سوال قرار دهد و در صورت تداوم چنین کاری مسئولیت اقدامات بعدی به مسئولان و کارمندان رسانه بر خواهد گشت.

طالبان درحالی رسانه ها افغانستان را به اقدام علیه آن ها تهدید نموده است که صبح امروز احمدضیا سراج رئیس اداره امنیت ملی افغانستان در نشست محرمانه مجلس این کشور نیز به رسانه ها هشدار داد.

رئیس امنیت ملی افغانستان تاکید نمود: کسانی که با تروریست ها ارتباط برقرار می نمایند و به نفع آن ها تبلیغات می نمایند، با آن ها مثل یک تروریست برخورد می کنیم.

این اظهارات درحالی صورت می گیرد که مرکز خبرنگاران افغانستان و 40 سازمان مدافع آزادی بیان و رسانه ها از سراسر دنیا، حدود سه ماه پیش در نامه ای سرگشاده به شورای امنیت سازمان ملل از افزایش قتل های هدفمند خبرنگاران در افغانستان ابراز نگرانی کردند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 898

به "هشدار طالبان: رسانه ها به ابزار تبلیغاتی امنیت ملی افغانستان تبدیل نشوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار طالبان: رسانه ها به ابزار تبلیغاتی امنیت ملی افغانستان تبدیل نشوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید