پخش منتخب آثار جود لا، این هفته در شبکه نمایش

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرگزاری خبرنگاران- شبکه نمایش این هفته در بخش مرور آثار خود، منتخبی از فیلم های جود لا، بازیگر انگلیسی را پخش می نماید.

پخش منتخب آثار جود لا، این هفته در شبکه نمایش

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه نمایش، جدول پخش اثار این شبکه به این توضیح است

ساعت 13:

فیلم و تله فیلم های ایرانی شبکه نمایش از شنبه 20 تا 26 آذر پخش خواهد شد: پاپوش، گنجشک و قناری، لونه شغال، در دیدار، جلباب، آنجا زاده شدم، فرزند خوانده نام فیلم های این بخش است.

ساعت 19:

فیلم های منتخب خانوادگی، که بخش ثابت ساعت 19 شبکه نمایش است، در هفته پیش رو به ترتیب شامل این فیلم ها خواهد بود: نجات خانوادگی، پیام رسان، حالا چه گردد، کلک در کلک، خانه ای ساحل، حرفه خانوادگی، و آخرین فرصت.

ساعت 21:

دیوید جود هیورث لا مشهور به جود لا بازیگر شناخته شده انگلیسی است. جود لا، کار خود را با تئاتر ملی موسیقی شروع کرد و در عرصه تئاتر جوایز بسیاری دریافت کرد. او پس از ورود به دنیای سینما و بازی در چند فیلم در نهایت برای بازی در فیلم آقای ریپلی با استعداد درخشید و نامزد جایزه اسکار و در همان سال پیروز به دریافت جایزه بفتا شد. او بار دیگر در سال 2004 برای فیلم کوهستان سرد نامزد جایزه اسکار شد، اما در نهایت نتوانست این جایزه را بدست آورد. فیلم های منتخب این بازیگر که هفته آینده از شبکه نمایش پخش می شوند، شامل این فیلم ها خواهد بود: نابغه، خلبان آسمان و دنیای فردا، عوارض جانبی، کوهستان سرد، دشمن پشت دروازه ها، جانوران شگفت انگیز: جنایات گریندلوالد، به گاتاکا خوش آمدید.

ساعت 23:

فیلم های ساعت 23 شبکه نمایش که بخش فیلم های مجذوب کننده است شامل این فیلم هاست: ببر خیزان اژد های نهان 2، اورست، راز دریاچه، بزرگ کردن آریزونا، منظره، دوئل و اسرار رسمی.

ساعت 1 بامداد:

منتخب فیلم های کلاسیک این هفته نمایش نیز به ترتیب روز پخش: رودخانه کانیون، سی و ششمین تالار شائولین حلال و حرام، سارق دوچرخه، هدف اسلحه، معما و یک پلیس هستند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 14 بهمن 1400 بروزرسانی: 14 بهمن 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1243

به "پخش منتخب آثار جود لا، این هفته در شبکه نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش منتخب آثار جود لا، این هفته در شبکه نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید