تور ارزان دبی: کاهش 80 درصدی دبی سراب نیلوفر کرمانشاه

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، خبرنگاران/کرمانشاه رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه از کاهش 80 درصدی دبی سراب نیلوفر اطلاع داد و گفت: با این وجود هنوز سطح آب سراب پایین نیامده و امیدواریم خشک نشود.

تور ارزان دبی: کاهش 80 درصدی دبی سراب نیلوفر کرمانشاه

با تور ارزان دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

محمدحسین فلاحتی در گفت و گو با خبرنگاران، با بیان اینکه سراب نیلوفر هم مانند تمام سراب های استان تحت تأثیر خشکسالی قرار گرفته، اضافه کرد: دبی این سراب نسبت به مدت مشابه سال های پربارش حدود 80 درصد کمتر شده، اما خوشبختانه هنوز سطح آب سراب کاهش نیافته و تاکید کردیم برای حفظ آب در محدوده سراب دریچه ها بسته گردد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه علاوه بر خشکسالی، کشت ذرت که محصولی آب بَر است در مزارع اطراف هم به شدت شرایط سراب نیلوفر را تحت تاثیر قرار می دهد، اسم کرد: با توجه به اینکه آبیاری مزارع ذرت تمام شده، امیدواریم خطر خشک شدن سراب را تهدید نکند.

به گفته فلاحتی، حتی در سال های 1387 و 1394 که سراب نیلوفر به طور کامل خشک شد، در اواخر شهریور که آبیاری مزارع اطراف تمام می شد، مقداری آب به سراب برمی گشت.

وی اظهار کرد: تقاضا داریم در کشت دوم، کشاورزان اطراف سراب نیلوفر حتما مدیریت آب را در برنامه داشته باشند.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان کرمانشاه ابراز امیدواری کرد، با توجه به اینکه سراب نیلوفر تا به امروز از خشکسالی آسیب کمتری دیده، در مدت به جای مانده تا آغاز بارش های سال آبی نو هم شاهد خشک شدن این سراب نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 1081

به "تور ارزان دبی: کاهش 80 درصدی دبی سراب نیلوفر کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان دبی: کاهش 80 درصدی دبی سراب نیلوفر کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید