2 مدال طلای بهمن عسگری و حمیده عباسعلی در کاراته وان اتریش

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، در سرانجام رقابت های لیگ جهانی کاراته وان اتریش، بهمن عسگری و حمیده عباسعلی، مدال های طلا را از آن خود کردند.

2 مدال طلای بهمن عسگری و حمیده عباسعلی در کاراته وان اتریش

به گزارش خبرنگاران، در جریان رقابت های روز سرانجامی لیگ جهانی کاراته وان در سالزبورگ اتریش، بهمن عسگری چره المپیکی کاراته ایران در فینال وزن 75- کیلوگرم به مصاف استانیسلاو هورنه از اوکراین رفت و در سرانجام با نتیجه 3 بر صفر به فزونی رسید و مدال طلا را از آن خود کرد.

عسگری پیش از این و در روز نخست این مسابقات که آدینه برگزار گردید، در مبارزه نخست مقابل یاهیرو از استرالیا یک بر صفر پیروز شد و در دومین مبارزه نیز پس از نتیجه صفر بر صفر مقابل حریف فنلاندی، در هانتی پیروز شد.

عسگری در سومین مبارزه خود نیز برابر جو کلاوای از انگلیس با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و در نیمه نهایی نیز مقابل ارمان التیمور از ترکیه پس از تساوی 4 بر 4 با قانون سنشو به فزونی رسید و راهی فینال شد.

اما حمیده عباسعلی نماینده وزن 68+ کیلوگرم بانوان ایران آخرین نماینده ایران در این رقابت ها بود که وی نیز در ملاقات فینال برابر سیلیکو فراکوتی از ایتالیا به روی تاتامی رفت و در سرانجام با نتیجه 2 بر یک به فزونی رسید و دومین و آخرین مدال طلای کاراته ایران در این مسابقات را بر گردن آویخت.

عباسعلی که پیش از این با راه یابی به فینال این رقابت ها پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 شده است، روز گذشته و در دور مقدماتی ابتدا مقابل الساندرا استابلوا از بلغارستان 5 بر صفر پیروز شد، وی سپس در دومین مبارزه نیز چنیز جمی از تونس را 3 بر صفر شکست داد و در دور سوم نیز صوفیا برولتسوا از قزاقستان را 2 بر صفر برد. عباسعلی در نیمه نهایی نیز با فزونی 4 بر 3 مقابل ماریا تورس گارسیا از اسپانیا راهی ملاقات فینال شد.

ذبیح الله پورشیب نیز امروز برای کسب مدال برنز به مصاف حریف فرانسوی رفت اما با شکست مقابل او از رسیدن به مدال بازماند.

علی اصغر آسیابری،سجاد گنج زاده، سارا بهمنیار، طراوت خاکسار و رزیتا علیپور به همراه فاطمه صادقی و نگین باقری دیگر نمایندگان ایران در این رقابت ها بودند که از دور مسابقات حذف شدند.

به این ترتیب تیم های کاراته مردان و زنان ایران در سرانجام این رقابت ها که در راه افزایش امتیاز رنکینگ برای کسب سهمیه المپیک برگزار گردید، با 2 طلای بهمن عسگری و حمیده عباسعلی به کار خود سرانجام داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 29 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 123

به "2 مدال طلای بهمن عسگری و حمیده عباسعلی در کاراته وان اتریش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 مدال طلای بهمن عسگری و حمیده عباسعلی در کاراته وان اتریش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید