3 امتیاز مهم بازی با آلومینیوم را روی یک اشتباه از دست دادیم

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، به گزارش خبرنگاران، علیرضا اکبرپور عصر امروز یک شنبه در نشست خبری بعداز بازی دو تیم ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در تبریز گفت: اولین بازی ما بود و خوب عمل کردیم و می توانستیم پیروز میدان شویم.

3 امتیاز مهم بازی با آلومینیوم را روی یک اشتباه از دست دادیم

وی با بیان اینکه امروز می توانستیم بهتر باشیم، گفت: تمام نکاتی را که گوشزد نموده بودیم بچه ها انجام دادند اما روی یک لحظه سهل انگاری و از جایی که گفته بودیم، گل خوردیم.

اکبرپور ادامه داد: امروز روی یک اشتباه متأسفانه سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

وی با تاکید بر اینکه از عملکرد تیمش راضی است، اضافه کرد: نکاتی که به بازیکنان گفته بودیم و آنالیزی که از حریف داشتیم، تا دقیقه 90 به خوبی اجرا شد ولی در دقایق سرانجامی بازی تمرکزمان را از دست دادیم.

وی با اشاره به اینکه تیم ما خوب آغاز کرد و فشار آوردیم، اضافه کرد: ما با سه جلسه تمرین نمی توانستیم بهتر از این کار کنیم. تیم ما از نظر بدنی خیلی عقب بود، اما از نظر روحی توانستیم به خوبی با بازیکنان کار کنیم.

اکبرپور با بیان اینکه موقعیت هایی در نیمه اول داشتیم و می توانستیم گل بزنیم، گفت: بازیکنان ما کم تجربه هستند و اگر تجربه داشتند، می توانستند با زرنگی و حفظ توپ در کناره ها و خطا دریافت، بازی را حفظ نمایند و تیم با سه امتیاز از زمین خارج گردد.

تیم های ماشین سازی تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیستم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 17 به مصاف هم رفتند.

نیمه اول این ملاقات که با فزونی محسوس تیم ماشین سازی همراه بود با نتیجه مساوی بدون گل به سرانجام رسید. شاگردان اکبرپور در این نیمه چندین موقعیت خوب روی دروازه حریف ایجاد کردند اما این موقعیت ها با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

در نیمه دوم با تعویض های طلایی اکبرپور، ماشین سازی پیروز شد دروازه حریف را باز کند. ابوترابی به عنوان یکی از تعویضی های اکبرپور تنها پنج دقیقه پس از ورود به زمین، پیروز شد یک ضربه پنالتی برای تیمش بگیرد. سعید حسین پور، دیگر تعویضی ماشین سازی در دقیقه هفتاد و یک پشت این ضربه پنالتی ایستاد و با یک ضربه مطمئن آن را به گل اول تیمش تبدیل کرد. این گل اما در دقایق سرانجامی توسط حامد پاکدل پاسخ داده شد تا ملاقات دو تیم با نتیجه مساوی یک بر یک به سرانجام برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 11 اردیبهشت 1400 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 882

به "3 امتیاز مهم بازی با آلومینیوم را روی یک اشتباه از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 امتیاز مهم بازی با آلومینیوم را روی یک اشتباه از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید