اعتبار ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد تامین می گردد

به گزارش وبلاگ علیپور رحمتی، استاندار خراسان شمالی گفت: اعتبارات لازم برای محوطه سازی و ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد تامین می گردد.

اعتبار ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد تامین می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، محمد علی شجاعی، استاندار خراسان شمالی ظهر امروز در ملاقات مسئولان دانشگاه بجنورد گفت: دانشگاه بجنورد شان استان را تشکیل می دهد لذا با نگاه معرفی دانشگاه و استان به کشور باید سعی کنیم مسائل این دانشگاه حل گردد.

شجاعی ادامه داد: شبکه آب غیر شرب دانشگاه بجنورد برای آبیاری فضای سبز باید ظرف 2 ماه آینده توسط شرکت آب و فاضلاب استان حل گردد و در این راستا یک میلیارد تومان اعتبار تامین خواهیم کرد.

استاندار خراسان شمالی در ارتباط با بازگشایی خیابان قیام که امری مهم برای کاهش ترافیک راستا دانشگاه بجنورد تلقی می گردد، اعلام کرد: قانون، تکلیف شهرداری و راهداری را در بحث محدوده شهری معین نموده لذا این دو سازمان باید سریع تر اقدامات حوزه خود را به سرانجام مطلوب برسانند.

وی در مورد اختلافاتی جهت صدور سند زمین دانشگاه بجنورد با مجموعه راه و شهرسازی اضافه کرد: فردا نماینده راه و شهرسازی در اداره ثبت اسناد جهت امضای سند حضور یابد تا پایانی بر حل مشکل چندین ساله این دانشگاه باشد.

شجاعی در سرانجام گفت: اعتبارات لازم برای محوطه سازی و ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد تامین می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: aliporerahmati.ir شناسه مطلب: 466

به "اعتبار ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد تامین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعتبار ساخت یادمان شهدای گمنام دانشگاه بجنورد تامین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید